برگزاری جلسه تودیع و معارفه رییس انجمن نمایش استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، مصطفی مشایخی در مراسم تودیع و معارفه روسای انجمن نمایش استان مرکزی که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد، گفت: استمرار فعالیت‌های هنری به ویژه در حوزه تئاتر استان مستلزم انجام کارهای زیربنایی، برنامه‌ریزی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود است.

وی با اشاره به رویکردهای انجمن نمایش در راستای خلق آثار هنری فاخر افزود: با توجه به مشکلات پیش‌روی خانواده‌ها بعد از طلاق، تولید آثار هنری به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه ضروری است.

مشایخی در ادامه به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم استکبار جهانی بر علیه جوانان ایران اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: هنرمندان حوزه نمایش برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و همچنین تحکیم بنیان خانواده رسالت خطیری بر عهده دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی همچنین اعتماد‌سازی، وجود فضای سالم و شادی بدون گناه را سبب جذب مخاطبان بیشتر به این هنر دانست و گفت: تولید و ارائه آثار با محتوا برای مخاطبان، ایجاد روحیه نشاط در خانواده‌ها، خلق آثار ماندگار و اثرگذار بر ذهن مخاطب موجب حضور اقشار مختلف مردم در سالن‌های نمایش و استقبال از آثار هنری می‌شود.

وی خواستار افزایش تعامل با دستگاه‌های اجرایی، آسیب‌شناسی حوزه نمایش استان، اجرای آثار تولیدی در سطح استان، توسعه بخش آموزشی حوزه نمایش و اجرای برنامه‌های ماهانه برای خانواده تئاتر استان شد.

به گزارش ایسنا در ادامه این مراسم سینا دلشادی رییس سابق انجمن نمایش استان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در زمان تصدی این مسوولیت پرداخت.

علی گلستانی رییس جدید انجمن نمایش استان نیز خواستار حمایت بیشتر از گروه‌های نمایشی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه ملی و تعامل گروه‌های نمایشی با انجمن شد.

بر اساس این گزارش مسوولان گروه‌های نمایش استان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص دغدغه‌های حوزه تئاتر استان، یکپارچگی و همدلی گروه‌های نمایشی و شناسایی و پرورش استعداد‌های جوان در این حوزه پرداختند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.