دکتر طاهر احمدی:نمایندگان به رای مردم احترام بگذارند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایلنا، دکتر حسن طاهر احمدی، رئیس انجمن اسلامی پزشکان استان مرکزی در گفتگو با ایلنا در خصوص شاخصه‌های یک استاندار خوب گفت: هر دولتی که روی کار باشد شاخصه‌های کلی تغییر نمی‌کند، ولی برخی شاخص‌ها تغییر می‌کند و قطعا استاندار باید با این شاخص‌ها هماهنگ و همراه باشد.
به گزارش ایلنا دکتر طاهر احمدی گفت: استاندار خوب باید متعهد و معتقد به اصول و با تجربه و عالم و شجاع باشد و در برخورد با مدیران پایین دستی رعایت اخلاق و انصاف را داشته باشد و تابع دولت باشد و همراه با برنامه‌های دولت در استان حرکت نماید.
وی افزود: استاندار باید توان تعاملی خوبی داشته باشد و بتواند با احزاب، مطبوعات، تشکل‌ها و نمایندگان مجلس تعامل برقرار نماید و در خصوص بررسی و حل مشکلات شهرستان‌ها حرکت نماید و ارتباط با بدنه جامعه را همواره برقرار نماید.
دکتر طاهر احمدی قدرت طلبی و ریاست طلبی را آفت یک استاندار خوب برشمرد و گفت: استاندار خوب باید دنبال خدمت به مردم باشد.
دکتر طاهر احمدی در خصوص انتظار مردم از نمایندگان مجلس در تعامل با کابینه گفت: اکثریت مردم به دولت فعلی رای داده‌اند و این تکلیف نمایندگان را مشخص می‌کند و نمایندگان باید ضمن حفظ اصول به رای مردم احترام بگذارند و رای و خواست مردم در حال حاضر کمک به دولت روحانی است. ضمن اینکه دولت نیز باید تعامل خوبی با قوای دیگر در جهت حل مشکلات مردم داشته باشد و بدون تعامل قوا امکان عبور از مشکلات وجود ندارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.