تلاش منافقین و رادیو زمانه برای آشوب در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از دیده بان، مسأله آلودگی هوا در اراک و برخی اعتراضات شکل‌گرفته به این مسأله به موضوع گزارش رادیو زمانه تبدیل گشته که سعی کرده از این طریق جنگ روانی علیه ملت ایران به راه‌ بیاندازد. البته ناگفته نماند که بسیاری مرتبطین با گروهک تروریستی منافقین نیز در این مساله فعال گشته‌اند.

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، اعتراضات و نافرمانی مدنی یکی از راه‌کارهای اساسی استراتژیست‌های سازمان‌های جاسوسی انگلیس و آمریکا برای پیاده‌سازی کودتای نرم در کشورهای هدف است. جین شارپ و جورج سورس نیز به عنوان نظریه‌پردازان و معلمان مبارزه بدون خشونت در این سازمان‌ها حضور دارند و با چاپ کتاب و جزوه‌هایی در این موضوع به آموزش پیاده‌نظام براندازی‌های مخملی می‌پردازند. رامین جهانبگلو نیز که بارها به جرم اقدام علیه امنیت ملی دستگیر و به دست قانون سپرده شده است نیز مأموریت رله کردن و ایرانی‌سازی تئوری‌های نظریه‌پردازان به اصطلاح مبارزه بدون خشونت سازمان امنیتی سیا را بر عهده دارد.

یکی از بخش‌هایی که در این حوزه مورد توجه سازمان‌های جاسوسی و رسانه‌هایی که نقش بازوی جنگ روانی آنان را بر عهده دارند پرداختن به موضوع محیط زیست است که از دوسال گذشته نیز تمرکز ویژه‌ای بر این موضوع کرده‌اند. دشمنان تلاش کردند تا با سوء استفاده از موضوع محیط زیست نافرمانی مدنی و به دنبال آن اغتشاش و آشوب در کشور به راه بیاندازند. یک بار کم‌آبی دریاچه ارومیه را بهانه کرده و دست به آشوب و بلوا در این شهر زدند و سعی کردند با کمک گروهک‌های تجزیه‌طلب شمال غرب کشور این مسأله را به دست‌آویزی برای تجزیه ایران اسلامی تبدیل نمایند. بار دیگر مدعی شدند که فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی عامل تخریب محیط زیست در ایران است! و باید تعطیل شود.

در همین راستا چندی است که مردم اراک به دلیل آلودگی هوا در این شهر سعی می‌کنند تا مشکل آلودگی را به مسئولین شهرشان گوشزد نمایند. اما در این بین شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و رسانه‌های ضد انقلاب تمام سعی خود را کرده تا از این مسأله ماجرایی علیه نظام اسلامی درست کنند. پس از مشاهده این اتفاق بلافصله تعدادی از مرتبطین با گروهک تروریستی منافقین با کمک رسانه‌های معاند تلاش کردند تا این اعتراض مردم را به نفع خود مصادره کنند. رادیو زمانه که ظاهراً به صورت ویژه به این مسأله می‌پردازد طی گزارشی با عنوان «شنبه‌های اعتراض» قصد داشته تا علاوه بر دامن زدن به آن و القای این مطلب که این اعتراضات ادامه دار است این اعتراضات را در راستای اهداف دشمنان ملت ایران هدایت نماید، اما غافل از آن‌که ملت ایران و مردم شهر اراک هوشیارتر و بصیرتر از این هستند که در دام اغواگری‌های امثال رادیو زمانه و دیگر شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های ضد انقلاب بیفتند.

رادیو زمانه

اما زمانه وقتی دست خود را رو می‌نماید که در گزارش خود با کسانی مصاحبه می‌گیرد که از شهرهای دیگر به اراک رفته و دست به اعتراض علیه آلودگی هوا زدند. فارغ از اینکه این افراد چه ارتباطی با گروهک‌های ضد انقلاب و رسانه‌های معارضین دارند که با مشاهده یک اعتراض مردمی برای هشدار به مسئولین شهرشان به سرعت خود را به آن‌جا می‌رسانند، باید به این مسأله پرداخته شود که دشمنان همیشه سعی کوشش کرده‌اند تا با نفوذ و رخنه در این‌گونه مراسمات که محمل و محفل بسیار خوبی برای سوء استفاده معاندان است غائله‌ای علیه نظام اسلامی درست کنند.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که مردم باید هوشیاری کامل خود را حفظ نمایند تا مبادا دشمنان ملت ایران از اینگونه اعتراضات دست‌آویزی خصوصاً حقوق بشری علیه ایران اسلامی دست و پا نکنند.

خاطر‌نشان می‌شود که مستکبرین عالم و در راس همه آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی هر روز یک بهانه جدیدی را برای فشار به ملت ایران پیدا می‌نمایند، روزی مساله‌ی هسته‌ای را بهانه‌ای برای تحریم و فشار قرار می‌دهند و روز دیگر حقوق بشر را دست‌اویز آزار و اذیت مردم ایران قرار می‌دهند و اکنون نیز محیط زیست را نیز به لیست مسائلی اضافه کرده‌اند که باید با تمسک به آن تهدید یا تحریمی علیه ایران اسلامی به وجود آورند.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. اراك دوست گفت:

    دروغگویی این رسانه ها مشخص است آنها فقط دنبال نفع شخصی خود هستند ،‌ این نکته ای که باید آن را مطرح کرد، این رسانه ها فقط می خواهند به نفع شخصی خود برسند و تنها چیزی که برایشان اهمیت ندارد مردم است ، تاریخ این ممکلکت نشان می ده که جماعت غربی فقط دنبال دزدی خود در این ملک بوده اند حالا چطور شده که آنها دلسوز ملت شده اند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.