برگزاری چهارمین هفته فیلم حوزه هنری در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: هفته فیلم حوزه هنری سه سال متوالی در اراک برگزار شده است و امسال برای چهارمین بار متوالی برپا خواهد شد.

وی تصریح کرد: نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های کوتاه ایران و جهان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته فیلم حوزه هنری استان است که با حضور تولید کنندگان فیلم‌های داستانی، مستند و انیمیشن استان و اساتید برجسته کشوری برگزار می‌شود.

سرپرست حوزه هنری استان مرکزی آشنایی هنرمندان استان با فیلم‌های کوتاه هنرمندان کشور و جهان و همچنین حضور اساتید و فیلمسازان مطرح کشور در کنار هنرمندان جوان به منظور استفاده از تجربیات آنان را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی ادامه داد: ارتقای سطح کیفی تولیدات فیلم هنرمندان فیلم‌ساز و کمک به تخصصی شدن تولیدات فیلم‌سازان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

میرزایی با بیان اینکه در هفته فیلم حوزه هنری ۱۲ فیلم از آثار هنرمندان حوزه هنری استان که منتخب تولیدات آنها بین سال‌های ۹۱ و ۹۲ است به نمایش گذاشته شده و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد، گفت: برگزاری کارگاه‌های فیلم‌سازی با حضور فیلم‌سازان مستند و داستانی، نقد و بررسی آثار منتخب برتر جشنواره فیلم رویش و جشنواره‌های معتبر، برپایی کارگاه‌های تخصصی در زمینه فیلمنامه‌نویسی، کارگردانی و … از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

به گفته وی، در این هفته از بازیگران، کارگردانان و فیلم‌‌سازان برتر کشور برای حضور در استان مرکزی دعوت خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.