بازدید از سازمان اقتصاد ودارایی در مرحله مقدماتی رزمایش سایبری

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار موج از اراک ،مرحله مقدماتی رزمایش سایبری در سطح دستگاه های استان مرکزی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین قرارگاه سایبری و مدیر کل پدافند غیرعامل استان و رئیس و معاونین و روسای ادارت، گروهها و واحدهای سازمان و نماینده پدافند غیر عامل در سازمان تشکیل گردید؛ که جانشین قرارگاه سایبری استان به تشریح تهدیدات موجود در این عرصه پرداخت.
سردار قاسمی جانشین قرارگاه سایبری به بیان چگونگی انجام رزمایش سایبری و ساختارشبکه در سطح دستگاههای اجرایی استان مرکزی پرداخت و افزود: یکی از اهداف این سازمان در زمینه سایبری این است که مدیران دستگاههای اجرایی بیش از گذشته به موضوع سایبری حساس باشند و تمرکز بیشتری به این مسئله داشته باشند زیرا که دشمن تهدیدات خود را از طریق فضای سایبری آغاز نموده و ما باید هوشیارانه عمل کرده وتوطئه های دشمنان را در اسرع وقت خنثی نماییم.
در ادمه معاون سیاسی وامنیتی استاندار با بیان این موضوع که دنیای امروز دنیای اطلاعات توام با تکنیک ناشی از خلاقیت وابتکار می باشد؛ گفت : مابایدبرای جلوگیری از تهدیدات دشمن در بحث اینترنت، و نفوذ اینترنتی دشمن در عرصه حضور داشته و همچون گذشته این تهدیدات راخنثی نماییم.
ابولقاسم نصرالهی افزود:رشد متعادل در بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، اساس اقتدار و پیشرفت کشور و متضمن تقویت سرمایه های مادی و معنوی است.
وی در ادامه اظهار داشت : دشمنان در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، اصالت های فرهنگی و دینی و سلامت اجتماعی را نشانه گرفته اند که باید با تیزبینی و برنامه های جامع، توطئه آنان را نقش بر آب کرد.
وی تصریح کرد : هدف از اجرای این رزمایش ، برآورد وضعیت دستگاه ها از حیث موضوعات سایبری و ساختار شبکه می باشد، و اجرای این رزمایش دارای مراحل مختلفی است که مرحله نخست آن با موفقیت آغاز گردیده است.
در پایان حسن میرزاخانی رئیس سازمان امور اقتصادی ودارایی استان مرکزی، ضمن خیر مقدم و تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه مهمترین نبرد دشمن با ما جنگ اقتصادی است افزود : هدف دشمن ضربه زدن به معیشت مردم است که این امرباتوجه به منویات مقام معظم رهبری واجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی وتلاش در راستای تحقق حماسه اقتصادی و اقدامات موثری که در سطح وزارت متبوع انجام گرفته است، به شکست دشمنان منجرگردیده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.