استان مرکزی ۲۴ اسفند جاری میزبان رییس جمهوری است

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘هوشنگ بازوند’ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده رییس جمهوری در این سفر یک روزه ۱۱ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر را با سرمایه گذاری چهار هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال در استان مرکزی افتتاح می کند.

وی توضیح داد: برنامه نمادین بهره برداری از این واحدها با حضور رییس جمهوری در شهرستان اراک با مجموعه چهار هزار و ۵۳۲ واحد مسکن مهر امام صادق (ع) و سرمایه گذاری دو هزار و ۴۱۲ میلیارد ریال است.

معاون عمرانی استانداری استان مرکزی اضافه کرد: در این مراسم به طور همزمان ۲۲۶ واحد مسکن مهر در آشتیان، ۱۳۰ واحد در تفرش، ۹۱۹ واحد در خمین، یکصد واحد در خنداب، ۳۶۳ واحد در دلیجان، ۴۵۰ واحد در زرندیه، ۹۶۷ واحد در ساوه، یکهزار و ۹۲۸ واحد در شازند، ۴۰۸ واحد در فراهان، ۱۹۰ واحد در کمیجان و ۷۶۲ واحد در محلات به متقاضیان تحویل می شود.

بازوند خاطر نشان کرد: در این سفر همچنین کنارگذر شمالی اراک به طول ۵۰ کیلومتر و اعتبار ۵۲۰ میلیارد ریال زیربار ترافیک خواهد رفت.

وی عنوان کرد: در این سفر طرح توسعه شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند به عنوان بزرگترین طرح بنزین سازی از مازوت در جهان با سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریال به دست رییس جمهوری افتتاح می شود.

معاون عمرانی استانداری استان مرکزی یادآور شد: بیش از ۹۰ درصد عملیات اجرایی این طرح حیاتی به عنوان افتخار ملی توسط متخصصان داخلی انجام شده و شامل ۱۵ واحد تولید محصولات و میعانات است.

بازوند تصریح کرد: در این سفر به صورت همزمان از ۱۱۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته با سرمایه گذاری ۲۲۰ میلیارد ریال و جمعیت بهره بردار دو هزار و ۷۰۰ نفر بهره برداری می شود.

وی یادآور شد: بهره برداری از روشنایی ۴۲ کیلومتر از محور اراک – قم با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های پیش بینی شده برای این سفر است.

معاون عمرانی استانداری استان مرکزی گفت: تقاطع غیرهمسطح میدان بسیج اراک با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال یکی دیگر از طرح های پیش بینی شده برای سفر رییس جمهوری به این استان است.

بازوند ادامه داد: با بهره برداری از این تقاطع غیرهمسطح یکی از نقاط حادثه خیز در کریدور شمال به جنوب کشور حذف شده و در ورودی شهر اراک روان سازی ترافیک انجام می شود.

وی بیان کرد: رییس جمهوری در این سفر علاوه بر افتتاح طرح های عمرانی مذکور نشستی با اعضای شورای اداری استان مرکزی نیز خواهد داشت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.