وعده پیگیری جدی نوسازی تکنولوژی در واحدهای تولیدی استان مرکزی

استاندار مرکزی بابیان اینکه مسئولیت‌سپاری به زنان در استان مرکزی براساس توانمندی‌ها افزایش یابد گفت: نوسازی تکنولوژی در واحدهای تولیدی استان مرکزی باجدیت پیگیری شود.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، محمود زمانی‌قمی عصر دیروز در بازدید معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از شرکت شایان برق اراک با اشاره به موفقیت این واحد صنعتی اظهار داشت: واحد تولیدی شایان برق صنعتی یکی از واحدهای نمونه استان مرکزی است که سالانه با تولید ۶۰هزار ال.ای.دی توانسته نقش مهمی در اقتصاد استان داشته باشد.

وی افزود:وجود ویژگی‌های مثبت در این واحد تولیدی نشان می‌دهد که تلاش‌های تلاشگران این عرصه می‌تواند نقش موثری در ارتقاء وضعیت اقتصادی استان داشته باشد که نتیجه این موضوع بهبود تولید، بهره وری و در نهایت معیشت عمومی مردم است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: ما باید به دنبال انتشار واحدهای این چنینی در سطح کشور بوده و سعی کنیم با توجه به توانمندی زنان مسئولیت‌های بیشتری را به آنها واگذار کنیم.

زمانی‌قمی با اشاره به مردم محور بودن واحد شایان برق خیرآباد گفت: در این واحد فعالیت زنان و مردان نشان می‌دهد که در اینجا می‌توان مردم محور بودن را به خوبی مشاهده کرده و متکی بر نیروی مردم است.

وی ادامه داد: امیدواریم که در بازدید بعدی شاهد این باشیم که این واحد بتواند به تمامی اهداف و مقاصد خود دست یافته و موفق‌تر عمل کند چراکه کارکرد این گونه شرکت های تولیدی زمینه ساز توسعه و پیشرفت و اعتلای اقتصادی کشور به شمار می رود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: حرکت به سمت نوسازی تکنولوژی از جمله کارهایی است‌که ما باید در واحدهای صنعتی خود ایجاد کنیم و به دنبال آنها باشیم زیرا بهره گیری از فناوریهای نوین افزایش و گسترش زمینه های تولید را به دنبال دارد.

زمانی‌قمی با اشاره به فعالیت تعداد زیادی از بانوان استان در این واحد تولیدی بیان کرد: با توجه به اینکه تقریبا ۵۵نفر از پرسنل این مجموعه بانوان استان هستند نشان می‌دهدکه آنها دارای ظرفیت‌های فراوانی هستند که با سگردن امور به آنان می‌توان اقدامات ارزشمند فراوانی انجام داد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.