پنجمین تجمع اعتراض‌آمیز آلودگی هوا در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، در پی آلودگی هوای اراک، برخی از شهروندان اراکی روز شنبه برای پنجمین بار در میدان شهدای این شهر به صورت خودجوش دست به اعتراض زدند.

این شهروندان با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان می‌خواهم زنده بمانم! .. همه در معرض ابتلا به سرطان هستیم! ..اراک نفس می‌خواهد!… مسوولین محترم؛ سلامت و طول عمر کودکان این شهر در گرو عملکرد امروز شماست!… در میدان شهدا تجمع کردند.

معترضین هدف از این تجمع را کندی عملکرد مسوولین امر در رسیدگی به وضعیت آلاینده‌ها به خصوص ساماندهی کارخانجات این شهر عنوان کردند و اکثر معترضین خواستار تسریع عملکرد مسوولین امر جهت رسیدگی به وضعیت آلودگی هوای کلانشهر اراک شدند.

یکی از تجمع‌کنندگان به خبرنگار ایسنا گفت: مسوولین داخلی استان هیچ کاری برای وضعیت آلودگی هوای اراک نمی‌کنند و نیازمند دستور از مقامات بالاتر خارج از استان هستند.

همشهری دیگری با ابراز ناامیدی از عملکرد مسوولین فعلی استان با بیان اینکه تاکنون پاسخی به اعتراض مردم در این پنج هفته داده نشده است، تاکید کرد: امیدواریم با سرکارآمدن دولت جدید این تجمعات نتیجه‌بخش خواهد بود و مسوولین جدید با شناسایی حساسیت‌های مردم با برنامه‌ریزی‌های منسجم به صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت مسئله آلوده بودن هوای کلانشهر اراک را پیگیری کنند.

حضور ۲۰۰ نفر از شهروندان اراکی در میدان شهدای اراک بیانگر این امر بود که مردم این شهر نسبت به این موضوع حساس‌تر شده و خواستار پیگری سریع مسوولین مربوطه نسبت به این مسئله هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.