جشن گلریزان اراکی ها برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد

به گزارش مرکزی دیلی ، خشایار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مراسم ۱۳ مرداد ماه همزمان با ۲۶ ماه مبارک رمضان در هتل امیرکبیر اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال ۴۶ زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ ۹۹ میلیارد ریال از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشته‌اند.

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه زندانیان استان مرکزی افزود: ۸۷ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال از این مبلغ توسط شاکیان بخشیده شده و هشت میلیارد ریال توسط منابع دولتی، ۱۶۳ میلیون ریال از طریق وام بانکی، ۲۱۲ میلیون ریال ازصندوق خسارت و ۴۱۱ میلیون ریال از طریق بیمه تامین شده است.

جمشیدی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان وجود دارند.

وی عنوان کرد: تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از اجر و ثواب بسیار بالایی برخوردار است.

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه زندانیان استان مرکزی اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه برای کاهش پرونده‌های جرائم غیرعمد و تبعات ناشی از آن و تلاش برای رفع مشکلات خانواده‌‌های نیازمند از کارهای خوب و شایسته‌ای است که نیاز به فرهنگ‌سازی و الگوبرداری دارد.

جمشیدی گفت: توجه به بیمه کردن خودروها، تکمیل الحاقیه‌های جدید برای بیمه‌ها، آشنایی با قوانین صدور چک و نیز عواقب مهریه‌های سنگین از ضرورت‌های مهم برای جامعه محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: ماه مبارک رمضان ماه انفاق کردن، ماه خدمت به بندگان خداوند و ماه کمک و یاری رساندن به همنوعان است.

به گفته جمشیدی شماره حساب ۰۲۱۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ سیبای بانک ملی آماده دریافت کمک‌های خیرخواهانه افراد خیر برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.