فراخوان جشنواره استانی تئاتر دفاع مقدس

به گزارش مرکزی دیلی ، ˈمصطفی مشایخیˈ شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین جشنواره استانی تئاتر دفاع مقدس با عنوان یاقوت های سرخ و یادواره شهید والامقام ˈرضا بابانظریˈ آذرماه سال جاری در ساوه برگزار می شود.

وی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند از امروز (شنبه) تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: نمایش های پذیرفته شده ۲۵ آبان ماه اعلام و جشنواره نیز ۵ آذر ماه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره با موضوعهای دفاع مقدس ، دفاع مقدس در آیینه عاشورا، نشر فرهنگ ایثار و شهادت بصورت بازنمایی خاطرات رزمندگان، نشر فرهنگ ایثار و خود گذشتگی در عصر حاضر، حضور جوانان و خلق حماسه دفاع مقدس و ما و بازماندگان دفاع مقدس برگزار می شود.

مشایخی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش مسابقه و بخش جنبی برگزار می شود، افزود: در بخش مسابقه حداکثر ۱۰ نمایش منتخب هیأت بازبینی به رقابت می پردازند و در بخش جنبی اجرای نمایش های میهمان و نشست های آموزشی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه این جشنواره با اهداء جوایز نقدی و تندیس جشنواره در بخش های بازیگری ، کارگردانی ، طراحی صحنه و پوستر و بهترین موسیقی از برگزیدگان قدردانی می شود ، خاطر نشان کرد: نمایش برگزیده جشنواره در تمام شهرهای استان اجرای عمومی خواهد داشت .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.