بازرسی از ادارات اوقاف و امورخیریه استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، حجت الاسلام حسینخانی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: این اقدام در راستای بررسی عملکرد بخش های مختلف ادارات طبق دستورالعمل ها و برنامه های ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه صورت می گیرد.

وی ادامه داد: این بازرسی ها هر ساله و به صورت فصلی انجام می شود و به کمک آن عملکرد قسمت های مختلف ادارات شهرستان های تابعه استان مرکزی بازرسی می شود.

مدیر روابط عمومی کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان داشت: مدیر کل، معاونین و کارشناسان ستادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در این بازرسی، عملکرد سه ماهه ادارات شهرستان های تابعه استان را در سه ماهه اول سال ۹۲ بازرسی و نتایج را اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام حسینخانی بیان داشت: بازرسی عملکرد سه ماهه اول سال جاری، ۸ تیرماه از اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان اراک آغاز شد و عملکردهای بخش های مختلف مورد بازرسی قرار گرفت و تذکرات لازم داده شد.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز کارشناسان این این اداره کل در ادامه بازرسی ها، اداره اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آشتیان را بررسی خواهند کرد خاطر نشان ساخت: بازرسی عملکرد سه ماهه اول ادارات شهرستان های تابعه استان مرکزی یک هفته طول خواهد کشید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.