معرفی امام جمعه جدید شازند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازایرنا، در این نشست از خدمات حجت الاسلام ˈعلی اکبر حیدری نراقیˈ امام جمعه پیشین این شهر نیز قدرانی شد.

فرماندار شهرستان شازند در این نشست اظهار کرد: ائمه جمعه جمعه منادیان توحید و خداپرستی هستند که به تبیین اندیشه های ناب اسلام و همچنین سیاست های کلی نظام و رهبری می پردازند.

ˈاصغر عالیخانیˈ گفت: دشمنان اسلام به اهمیت وحدت و اتحاد در صفوف مسلمین واقفند به همین دلیل بیشترین هجمه ها را بر اجتماع هفتگی مسلمانان که نماد وحدت و اتحاد مردم تلقی می شود، می کنند.

وی با بیان اینکه امام راحل با قیام خود سنت فراموش شده نماز جمعه را احیاء کرد، افزود: نماز جمعه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مسئول دفتر سیاستگزاری ائمه جمعه استان مرکزی نیز گفت: وحدت کلمه از جمله رموز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است ه و نماز جمعه تداعی کننده وحدت کلمه در بین مردم و نزدیک کننده قلوب مسلمین به همدیگر است.

حجت الاسلام ˈمحمد حاجی پورˈافزود: فلسفه امامت، مدیریت دینی در اسلام است و این که کفار اکنون مایوس شده اند به این دلیل است که در جامعه اسلامی مدیریت صالح دینی حاکم است و امامان جمعه باید خدمت به مردم، تبیین مواضع رهبری و حمایت از شعار سال را سرلوحه ماموریت خود قرار داده و در این راه با جدیت تمام گام بردارند.

امام جمعه جدید شازند نیز در سخنانی گفت: استقامت وصلابت در اندیشه و عمل و پیروی از احکام الهی ویژگی های انسان مومن است .

حجت الاسلام حقیان افزود: تمام موفقیت های انسان مومن از توکل به خداوند متعال و پیروی از ائمه معصومین و ولی فقیه زمان نشات می گیرد و برهمین اساس اطاعت و پیروی محض از ولایت فقیه به عنوان جانشین ائمه در جامعه امروز برهمه ما واجب است.

وی اضفه کرد: نماز جمعه بهترین پایگاه برای افزایش بصیرت، بیداری، دشمن شناسی و معرفت دینی است.

پس از این نشست ، امام جمعه جدید شازند در میان استقبال گرم مردم و مسوولان در گلزار شهدا حضور یافت و به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.