اعلام روز شمار هفته جوان در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، ابوالفضل حاج‌کریم، معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، تصریح کرد: با توجه به اینکه رسانه‌های غربی تمامی تلاش خود را برای مسموم ساختن فضای فکری نوجوانان و جوانان مسلمان به کار گرفتند، لازم است که برنامه‌های مربوط به جوانان نه‌تنها در این هفته؛ بلکه در طی سال با قوت و قدرت هرچه بیشتر دنبال شود.

وی وجه تسمیه هفته جوان را مقارن با سالروز ولادت فرخنده حضرت علی اکبر(ع) عنوان کرد و گفت: جوانان با تأسی از جوانان حماسه‌‌آفرین کربلا و هشت سال دفاع مقدس خواهند توانست برگ زرینی دیگر بر مجموعه افتخارات خود در عرصه‌های ملی و بین‌المللی اضافه کنند.

حاج‌کریم با اشاره به اینکه از امروز، ۲۸ خرداد‌ماه تا سوم تیر‌ماه ‌سال‌جاری به نام هفته جوان مزین است، اظهار کرد: هر روز این هفته مبارک با شعاری شایسته نامگذاری شده است که می‌توان از هر روز این هفته برای ترغیب جوانان به اموری که رضایت خداوندی را شامل می‌شود، استفاده کرد.

وی در تشریح عناوین روزهای هفته جوان، گفت: سه‌شنبه ۲۸ خردادماه به نام حماسه، حضور جوانان در عرصه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است.

حاج کریم در ادامه شعار روز ۲۹ خردادماه را جوان و خلاقیت عنوان کرد و افزود: جوانان، خانواده و مهرورزی و جوانان و عدالت‌خواهی اجتماعی عناوین روزهای به ترتیب ۳۰ و ۳۱ خردادماه هستند.

وی با اشاره به اینکه اول تیر‌ماه سال‌جاری به نام جوانان و هویت دینی مزین است، بیان کرد: جوانان و اوقات فراغت شعار مختص روز ششم هفته جوان، دوم تیرماه است.

حاج‌کریم همچنین عنوان آخرین روز را جوانان و ولایت‌مداری برشمرد و بر ضرورت پیروی از ولی فقیه و استفاده هرچه بیشتر جوانان از بیانات رهبر فرزانه انقلاب تأکید کرد.

این مقام مسئول در پایان از برگزاری جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) به‌مناسبت فرا رسیدن هفته جوان خبر داد و گفت: در راستای توجهات وی‍ژه به جوانان بناست۲۱ دستگاه اجرایی استان جوانان شاغل در دستگاه‌های اجرایی را با احتساب ۱۵ شاخصه مورد بررسی قرار داده و جوانان برگزیده خود را به اداره جوانان معرفی کرده که پس از بررسی بیشتر به جشنواره استانی و سپس ملی معرفی خواهند شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.