افتتاح دفتر حضرت آیت‌الله نوری همدانی در اراک

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام از یکم تیرماه به مدت شش روز مهمان مردم استان خواهد بود و افتتاح دفتر ایشان در شهر اراک و دیدار با نخبگان، فرهنگیان و دانشگاهیان بخشی از این سفر را تشکیل می دهد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر٬ معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی صبح سه شنبه در جلسه هماهنگی سفر و استقبال از حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی(دامت البرکاته) گفت: چهار کمیته برای برنامه ریزی و هماهنگی سفر حضرت آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی به استان مرکزی تشکیل شده است.

ابوالقاسم نصراللهی با بیان اینکه این کمیته‌ها شامل کمیته امنیت٬ کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی٬ کمیته مراسم و کمیته برنامه ریزی است٬ افزود: کمیته امنیت مشتمل بر شورای اداری شهرستان های اراک٬ ساوه و خمین و اداره کل امنیت است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی ادامه داد: کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نیز شامل روابط عمومی استانداری مرکزی٬دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی٬ اداره کل تبلیغات٬‌ صدا و سیمای استان٬ اداره کل اوقاف و امور خیریه٬ مدیریت حوزه های علمیه استان و دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه است.

نصراللهی خاطر نشان کرد: حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی(مدظله‌العالی) از مراجع اعظام تقلید جهان اسلام است و حضور ایشان در استان مرکزی مایه مباهات مردم این استان خواهد بود.

حضور حضرت آیت‌الله نوری همدانی به مدت شش روز

وی اظهار کرد: مراسم استقبال از ایشان عصر روز شنبه یکم تیر ماه با حضور مقامات استانی و علماء صورت می گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی تصریح کرد: شامگاه یکم تیر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی با علماء٬ روحانیت و ائمه جمعه استان در مصلی بیت المقدس اراک دیدار خواهند کرد.

افتتاح دفتر حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی در استان مرکزی

نصراللهی با اشاره به حضور ایشان  برای زیارت به گلزار شهدا اراک در صبح روز دوم تیر ماه ایشان٬ گفت: همزمان دفتر حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی با حضور مسوول دفتر ایشان صبح روز یکشنبه در خیابان محسنی افتتاح خواهد شد.

وی همچنین به دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران استان اشاره و اظهار کرد: این دیدار نیز عصر روز دوم تیر ماه در مصلی بیت‌المقدس برگزار می‌شود.

بازدید از بیت قدیمی امام راحل

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی با اشاره به سفر یکروزه ایشان به شهرستان خمین زادگاه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)٬ اضافه کرد: حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی پس از بازید از بیت قدیمی امام راحل در مصلی شهرستان خمین دیدار مردمی خواهند داشت.

نصراللهی در بخش دیگری از سخنانش به دیدار با نخبگان٬ دانشگاهیان و فرهنگیان اشاره کرد و گفت: این دیدار نیز با حضور اقشار مذکور در بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک برگزار می‌شود.

دیدار این مرجع عالیقدر با نیروهای مسلح

وی اظهار کرد: آیت‌الله العظمی نوری همدانی صبح روز پنجم تیر ماه با نیروهای مسلح از جمله انتظامی٬ ارتش و سپاه استان در سالن تیپ ۷۱ روح‌الله اراک دیدار می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی ادامه داد: عصر روز پنجم تیر ماه نیز ضمن برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر ٬‌این مرجع عالی‌قدر در بیت نماینده ولی فقیه با مدیران استان مرکزی دیدار خواهند داشت.

نصراللهی به سفر ایشان و دیدار با مردم ساوه اشاره کرد و گفت: این دیدار نیز صبح روز ششم تیر ماه در مصلی شهرستان ساوه برگزار خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.