آیت الله دری نجف آبادی: امروز آگاهی ملت ایران به رخ جهانیان کشیده می شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: امروز آگاهی و شعور ملت ایران به رخ جهانیان کشیده می شود.

به گزارش مرکزی دیلی ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با انداختن رای خود به صندوق اخذ رای در اولین ساعات آغاز رای گیری امروز به خبرنگار مهر گفت: ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران اسلامی علیرغم تحمل فراز و نشیبهای بسیار به دنیا ثابت کردند که هرگز و تحت هیچ شرایطی عزم و اراده ملی را به هیچ بهایی نخواهند فروخت.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف چون راهپیمایی های ۲۲ بهمن و روز قدس بیان داشت: حضور پای صندوقهای رای همچون شرکت در راهپیمایی ها “آری” بزرگ ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی است با این تفاوت که در این عرصه این آری با سندیت مهر و امضاء برای تعیین سکاندار و تعیین سرنوشت نظام صورت می گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی به جهانیان نشان داده خواهد شد و این رمز موفقیت ملت است.

وی به پیش بینی حضور ۸۰ درصدی مردم اشاره کرد و گفت: مردم در ساعت اولیه صبح پای صندوقهای رای حاضر بودند و این لبیک بزرگی است به خواسته مقام معظم رهبری است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه ۲۷۰ شعبه و ۵۷۰ صندوق در شهرستان اراک آماده است تا آرای مردم را دریافت کند تصریح کرد: این حضور اول وقت مردم پای صندوقهای رای به دشمنان خواهد فهماند که ملت ایران نیازی به تصمیم بیگانگان ندارد.

وی با تاکید بر اینکه این حضور تا زمانیکه پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی سپرده نشود ادامه دارد خاطرنشان کرد: این حماسه سیاسی به برکت حضور رهبر، شورای نگهبان، نیروی انتظامی، رسانه ها و همه فعالین عرصه انتخابات محقق شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.