بیانیه امام جمعه اراک برای حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای

به گزارش مرکزی دیلی، در بیانیه آیت الله ˈقربانعلی دری نجف آبادیˈ که عصر پنجشنبه نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شد، آمده است: از مردم، احزاب و گروه های سیاسی وفادار به انقلاب می خواهم با حضور آگاهانه و باشکوه در پای صندوق های رای، ضمن خلق حماسه سیاسی، همدلی و اتحاد ملی، با لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب و آرمان های نظام جمهوری اسلامی، امام راحل و شهدا تجدید میثاق دوباره کنند.

این بیانیه می افزاید: اقشار مختلف مردم فردا (جمعه) تکلیف سیاسی و عبادی خود را در یکی از باشکوه ترین لحظات تاریخی نشان خواهند داد و برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار ایران اسلامی خواهند افزود.

آیت الله دری نجف آبادی در این بیانیه تاکید کرده است: در روز ولادت حضرت امام زین العابدین (ع) و روز ۲۴ خرداد بار دیگر ایران اسلامی صحنه خلق حماسه ای بزرگ از حضور پرشور و شعور مردم با بصیرت خواهد بود.

در این بیانیه تصریح شده است: ۲۴ خرداد نوید بخش فرا رسیدن زمان حضور هوشمندانه زنان و مردان متعهد ایران اسلامی در آزمونی تازه از طریق شرکت در انتخابات یازدهمین دوره رییس جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

امام جمعه اراک در این بیانیه افزوده است: بی تردید مردان و زنان دین باور و آگاه ایران اسلامی با درک حساسیت شرایط داخلی، منطقه ای و جهانی، ۲۴ خرداد را نقطه عطفی در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی و فرصتی برای صعود به قله وفاداری و صیانت از عزت و اقتدار این نظام دانسته و با حضور خود در پای صندوق های رای، توطئه دشمنان را خنثی و بدخواهان و معاندان را برای همیشه مایوس خواهند کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حضور پرشور طیف های گسترده از اقشار و طبقات مختلف جامعه با علایق و سلایق گوناگون در کنار یکدیگر و در صفوف به هم پیوسته انتخابات و حتی در کنسولگری های خارج از کشور حکایت از وحدت، اتحاد و همدلی ملی و انسجام اسلامی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در این بیانیه از درگاه خداوند متعال، عزت و سربلندی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) را مسئلت کرده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.