ایجاد ۱۹۰۰ فرصت شغلی جدید در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک ، مصطفی آمره ظهر دیروز در حاشیه نشست مطبوعاتی به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر دو هزار و ۲۹۱ واحد صنعتی قرارداد خود را با شرکت شهرک‌های صنعتی منعقد کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۸۹۴ واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر شده و یک هزار و ۱۶۹ واحد به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: از یک هزار و ۱۶۹ واحد به بهره‌برداری رسیده ۹۲۵ واحد در شهرک‌های صنعتی و ۲۱۷ واحد در نواحی صنعتی مستقر هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی بیان داشت: در حال حاضر ظرفیت بسیار خوبی در شهرک‌های صنعتی استان در بخش صنایع کوچک ایجاد شده، اما متاسفانه به درستی از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود که مطالعاتی در خصوص عارضه‌یابی صنایع مستقر در واحدهای صنعتی در حال انجام است.

آمره اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی حمایت از صنایع کوچک است که در این راستا توانمندسازی این صنایع در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برگزاری ۱۲ تور صنعتی، حمایت از واحدهای صنایع کوچک به منظور شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی به تعداد هشت مورد، برگزاری بیش از ۵۰۰ دوره آموزشی کارآفرینی، مدیریتی و مهارتی، ارائه ۳۲ مشاوره در زمینه خدمات فناوری، حمایت و اعزام هیئت‌های تجاری به خارج از کشور به تعداد چهار مورد بخشی از برنامه‌های امسال این شرکت در عرصه حمایت از صنایع کوچک به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در ادامه از افتتاح و بهره‌برداری از یک‌صد واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان تا پایان سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از این واحدها یک هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد خواهد شد.

آمره همچنین از اختصاص ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات به منظور نوسازی و بازسازی صنایع کوچک استان در سال جاری خبر داد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.