اعلام نتایج مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و اذان اوقاف استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مرحله مقدماتی سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و اذان با حضور ۱۶۰ متسابق ویژه افراد بالای ۱۸ سال در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود امراللهی، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه اراک در رابطه با اسامی منتخبان این دوره و راه یافتگان به مرحله استانی که تا پایان آبان ماه جاری برگزار می‌شود گفت:  برگزیدگان در رشته حفظ ۵ جزء خواهران زهرا حیدری، عطیه السادات سجادی و نگین ابوالحسنی هستند.

وی زهرا عباسی، ریحانه حبیبی و جمیله بیات را برگزیدگان رشته حفظ ۱۰ جزء عنوان کرد و افزود: سهیلا حسینجانی، فاطمه کرمی و اعظم رباط میلی در رشته حفظ ۲۰ جزء از کلام وحی به مقام‌های به ترتیب اول تا سوم دست یافتند.

حجت‌الاسلام امراللهی با اشاره به اینکه مهین میرزایی، شکوفه صباغی و زهره علی محمدی به عنوان نفرات اول تا سوم رشته حفظ کل قرآن کریم شناخته شدند، شیما احمدی، محدثه مؤمنی و سمیرا عباسی در رشته قرائت ترتیل رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند، همچنین در رشته قرائت تحقیق در بخش خواهران نیزعادله شیخی، فاطمه الوندی و محدثه لنجابی در رقابت با دیگر رقبای خود به عنوان نفرات برتر به مرحله استانی راه یافتند.

حجت‌الاسلام امراللهی در ادامه سخنان خویش به نفرات برتر بخش آقایان نیز اشاره کرد و افزود: حمید احمدی، سید محسن علس اکبری و امیر صفری در رشته حفظ ۲۰ جزء مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند، همچنین منتخبان رشته حفظ ۱۰جزء محمد شریفی، سجاد رضاعلی و رضا علی‌خانی، عباس صفری، سیدعلی میریحیا و محمدرضا جیریایی را به عنوان نفرات اول تا سوم رشته حفظ ۵ جزء معرفی کرد.

حجت‌الاسلام امراللهی با بیان اینکه محمدفاضل محمدحسینی، ابوالفضل صفری و محمد داوودآبادی به عنوان نفرات منتخب اول تا سوم حفظ کل شناخته شدند، اضافه کرد: در رشته قرائت ترتیل مهیار قاسمی، سجاد اسکندری و مجید بیات و در رشته قرائت تحقیق مجید جیریایی، مهدی علم‌خواه و محمدرضا اکبری به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

وی منتخبان اول و دوم رشته دعاخوانی را عرفان باقری و محمدکاظم ربیعی دانست و در اعلام اسامی منتخبان اول تا سوم رشته اذان به محمدرضا عسگری، محمد شریفی و مجید جدیدی اشاره کرد.

این مقام مسئول در پایان از درخشش و آمادگی قابل قبول جوانان تقدیر کرد و گفت: امیدست جوانان با همان شور و آمادگی لازم مرحله مقدماتی در مرحله استانی و پس از آن مرحله کشوری نیز شرکت کرده و موجبات افتخارآفرینی برای استان را فراهم آوردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.