پخش ویژه‌برنامه «گام چهارم» از سیمای استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، مرتضی فراهانی، معاون صدای استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: گام چهارم عنوان ویژه برنامه‌ایست گفت‌وگومحور که از جایگاه قانونی شوراهای اسلامی شهر و روستا برای مخاطبان رادیویی شبکه آفتاب سخن می‌گوید.

وی اظهار کرد: این برنامه با قدم زدن در گام چهارم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با بهره‌گیری از چهره‌های سیاسی و مطرح استانی از جمله رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها، معاون حقوقی نظارت بر انتخابات و … به تبیین و بررسی جایگاه شوراهای اسلامی در قانون اساسی و وظایف شوراها پرداخته و مخاطبان را با ساختار قانونی شوراهای اسلامی شهر و روستا آشنا می‌کند.

فراهانی ادامه داد: ویژه برنامه گام چهارم با رویکرد آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در ایام انتخابات با محوریت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان همراه مخاطبان شبکه صدای استان مرکزی می شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه را علیرضا اهوازی تهیه‌کنندگی می‌کند و با اجرای زهره میرزایی، گزارش‌های اعظم بهمنی، کارشناسی حجت‌الاسلام شهبازی، محمدحسن آصفری و دیگر کارشناسان علوم سیاسی استان همراه است.

معاون صدای استان در پایان اظهار کرد: ویژه‌برنامه گام جهارم با آیتم نقل بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات به‌مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن شبکه صدای آفتاب می‌رود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.