دولت با تدبیر کلید حل مشکلات کشور است…..

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام حجت هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حسن روحانی با شعار دولت تدبیر و امید وارد این عرصه از انتخابات شده که امیدواریم بتواند با رأی مردمی به شعارهای خود تحقق بخشد.

وی تصریح کرد:‌ یکی از برنامه‌های روحانی استفاده از تمام نیروهای کارآمد نظام در جبهه‌های اصولگرایی،‌ اصلاح‌طلب و مستقل برای اداره کشور است و خوشبختانه با توجه به علم و تجربه‌ای که در کلام و شخصیت روحانی وجود دارد، بخش عمده‌ای از جریان اصولگرایی نیز همچون جریان اصلاح‌طلب به ایشان اقبال دارند.

رئیس ستاد تبلیغاتی حسن روحانی در استان مرکزی با اشاره به اعلام حمایت رسمی رئیس جریان اصلاح‌طلب از روحانی، افزود: حسن روحانی با توجه به شخصیتی که دارد می‌تواند به تمام مطالبات اصلاح‌طلبان جامعه عمل پوشانده و کشور را از وضعیت کنونی نجات دهد.

وی ادامه داد: حسن روحانی این ظرفیت را دارد که مردم برای اداره کشور او را انتخاب کنند، ما هم امیدواریم شعار تدبیر و امید به تحقق بپیوندد.

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در استان مرکزی با تأکید بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات گفت: با شناختی که از مردم داریم، مطمئن هستیم تک تک مردم ایران شرایط را به خوبی درک کرده و با شناختی که نسبت به شرایط داخلی و خارجی کشور دارند در انتخابات حضوری جدی خواهند داشت.

هاشمی افزود:‌‌ همه به خوبی می‌دانند که تنها راه خروج از شرایط فعلی حضور حداکثری در انتخابات است،‌ ادامه این وضعیت به هیچ عنوان برای مردم قابل قبول نیست و با ادامه این روند نمی‌توان کشور را به پیش برد.

وی تصریح کرد: مردم امروز خواهان تحول هستند و این تحول را با انتخاب روحانی می‌توانند تحقق یافته ببینند.

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی با تأکید بر اینکه همه مردم باید حذف در انتخابات را کاملاً حذف کنند، تأکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به حضور حداکثری مردم در انتخابات نیاز است و مردم باید حذف شرکت در انتخابات را کاملاً حذف کرده و در انتخابات حضوری گسترده داشته باشند.

هاشمی با اشاره به کنار گذاشتن بسیاری از نیروهای نخبه و کارشناس در هشت سال گذشته گفت: متأسفانه دولت گذشته به هیچ کدام از توصیه‌های نخبگان و کارشناسان توجهی نکرد و همه را کنار گذاشت که اگر به بخشی از این توصیه‌ها توجه می‌‌کرد، بدون شک کشور با این همه مشکلات مواجه نمی‌شد ما امیدواریم حاصل دولت آینده افزایش امید در جامعه باشد.

وی اظهار کرد: در دهه چهارم انقلاب اسلامی گفتمان غالب نظام باید گفتمان امید و تدبیر باشد که می‌تواند در رسیدن کشور به ثبات اقتصادی و نشاط اجتماعی کمک‌دهنده باشد و بسیاری از سرمایه‌های اجتماعی را افزایش دهد.

رئیس ستاد تبلیغاتی محمد عارف در استان مرکزی نیز از ائتلاف این ستاد با ستاد تبلیغاتی حسن روحانی از صبح امروز در استان خبر داد.

داود باقری اظهار داشت: بعد از کنار رفتن عارف به نفع حسن روحانی جریان اصلاح‌طلب ستاد انتخاباتی وی در استان با ستاد روحانی اتلاف و فعالیت خود را برای تبلیغات ستاد روحانی آغاز کرد.

وی ادامه داد: امروز اصلاح‌طلبی به یک مکتب تبدیل شده، ممکن است گاهی سرد و گاهی گرم شود،‌ اما این مکتب به ثبات لازم در کشور دست یافته و وقتی جریان اصلاح‌طلبی در کشور فعال شود، اقبال عمومی برای شرکت در انتخابات رشد سریعی خواهد داشت.

رئیس ستاد تبلیغاتی محمد عارف در استان مرکزی بیان کرد: ‌آمدن آقای روحانی موجب تقویت مجدد این جریان در کشور شد، اگر این اتفاق رخ نمی‌داد ممکن بود گروه اصلاح طلب ضعیف شود، اما با این اتفاق خوشایند اصلاح‌طلبی مجددا در کشور تقویت شد و قطعاً اگر روحانی به ریاست قوه مجریه برسد، خواهد توانست راه جدیدی به روی توسعه کشور بگشاید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.