فعالیت صحن مساجد استان مرکزی برای تبلیغات انتخاباتی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه صحن مساجد استان مرکزی برای تبلیغات انتخاباتی فعال است گفت: در صحن مساجد امامان جماعت با سخنرانی و روشنگری های خود مردم را برای تشویق در مشارکت سیاسی رهنمون می کنند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه ضمن اعلام آمادگی اعضای کانون های مساجد برای خلق حماسه سیاسی گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و موسسات قرآنی استان مرکزی آماده خلق حماسه سیاسی هستند.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره در همه عرصه های حضور فعال داشته و با همراهی با مقاوم ولایت بهترین مواضع را گرفته و در این حماسه سیاسی نیز شرکت گسترده خواهند داشت.

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه حضور آگاهانه و گسترده ملت ایران در انتخابات ۲۴ خرداد برگ زرین دیگری بر تاریخ نظام است٬ اظهار کرد: با یاری خدا و پشتیبانی و حمایت ملت ایران این حماسه سیاسی به بهترین نحو و گسترده ترین حضور صورت می گیرد و توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: ملت مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی هر جایی که نیاز به پشتیبانی و حمایت بوده حضور داشتند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بهتر از دیروز به دنیا معرفی کردند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در این راستا فعال هستند٬ ادامه داد: در صحن مساجد امامان جماعت با سخنرانی های خود مردم را رهنمون داده و از طریق نشریات و مجلات نیز در رابطه با بحث های مختلف اطلاع رسانی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت: این ماه های با عظمت مقدمه ای برای حضور در شهر الله اکبر است.

حجت الاسلام ذوالفقاری ضمن تاکید بر بهره گیری از این ماه های با برکت افزود: مدیران موسسات قرآنی و مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای ترویج فرهنگ و معارف قرآنی تلاش گسترده دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.