فرمانده انتظامی اراک: بازار تاریخی اراک نیاز به کلانتری دارد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک مصطفی ویسمه‌ای بعد از ظهر امروز در نشست فرماندار اراک با فرماندهان پاسگاه‌ها و روسای کلانتری شهرستان اراک اظهار داشت: ایجاد کلانتری بازار اراک و همچنین کلانتری در شهر کارچان از نیازهای اساسی شهر است که امیدواریم فرمانداری اراک پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام دهد.

وی تصریح کرد: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه نیازمند مشارکت و هم‌سویی تمام دستگاه‌ها است و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه یاری‌گر نیروی انتظامی باشند.

فرمانده انتظامی اراک با تاکید بر اینکه ماموران نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت و حفظ آن تلاشی جهادی دارند، خاطر نشان ساخت: در سایه تلاش کارکنان نیروی انتظامی در نیمه نخست امسال شاهد کاهش صددرصدی سرقت مسلحانه، ۱۴ درصدی منزل، ۱۹ درصدی مغازه، ۲۳ درصدی موتورسیکلت و ۳۳ درصدی احشام بوده‌ایم.

ویسمه‌ای همچنین از دستگیری ۷۴۵ نفر در رابطه با سرقت، ۸۲ نفر در زمینه جرایم اقتصادی، ۱۶ نفر در رابطه با شرارت، چهار هزار و ۷۲۸ نفر در خصوص مواد مخدر و یک ‌هزار و ۵۴۰ نفر در رابطه با سایر جرایم در این مدت خبر داد.

فرماندار اراک نیز گفت: خوشبختانه امروز در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل سبزپوش نیروی انتظامی شاهد برقراری امنیت در این استان هستیم به طوری که استان مرکزی جزو استان‌های‌ برتر کشور در حوزه امنیت به ‌شمار می‌رود.

حسن بختیاری اظهار داشت: تعامل بسیار خوبی بین نیروی انتظامی با سایر دستگاه‌های اجرایی اراک وجود دارد که تقویت هر چه بیشتر این تعاملات می‌تواند در برقراری هر چه بیشتر نظم و امنیت در شهر موثر شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.