کدگذاری سطل های مکانیزه زباله کلان شهر اراک

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از کدگذاری سطل های مکانیزه زباله خبر داد و گفت: پروژه G.I.S ناوگان حمل و نقل زباله شهری و پیاده سازی مرحله دوم کار(G.P.S) در اردیبهشت ماه سال جاری به مرحله اجرا در آمده است.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمود حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این کدگذاری در راستای طرح مکانیزاسیون خدمات شهری در کلان شهر اراک  و نیاز مبرم این طرح به مدیریتی هوشمند و کارآمد و احاطه کامل جهت مدیریت و نظارت بر عملکرد پیمانکاران بخش خصوصی و همچنین بهبود کیفیت و بهینه سازی زمان سرویس دهی به مرحله اجرا درامده است.

وی در ادامه بیان کرد: کارشناسان سازمان از اول اردیبهشت ماه سال جاری  کار جانمایی مخازن بر روی GIS که شامل عملیات میدانی و گردآوری اطلاعات مربوط به سطل های مکانیزه و عملیات ورود اطلاعات و پردازش و برنامه ریزی ، در سطح مناطق را شروع و هم اکنون در حال انجام و اجرا می باشد.

حسنی خاطر نشان کرد: با استفاده از خدمات  GISتحلیل مکانی درستی از کلیه مخزن‌های زباله هر منطقه در سطح شهر بدست می آید که با کد گذاری مخازن می‌توان تعداد و وضعیت مخازن مستقر در یک خیابان را بدست آورد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک اضافه کرد: گزینه کد مخزن یک عدد پنج رقمی بوده که بر حسب نام منطقه پیش کد آن شروع میشود و شامل اطلاعاتی چون منطقه، ناحیه، و شماره مخزن و … می‌باشد، با اجرای کدینگ نمودن مخازن، وضعیت ظاهری مخزن ، وضعیت زباله داخل مخزن، مخازنی که نیاز به جابجایی دارند و موارد دیگر شناسایی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: امید آن می رود که پس از اجرای این طرح کاهش محسوسی از هزینه های مربوط به جمع آوری حمل و دفن زباله و نیز هزینه های مربوط به رفت و روب سطح شهر کاهش یابد و این مبنای یک موفقیت بزرگ در راستای مکانیزاسیون خدمات شهری است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.