مسوول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان:پرچمداری حماسه‌سازی، وظیفه جوانان است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، حمید پاکپور مشاور استاندار و مسوول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی در این نشست اظهار داشت: انتخابات به عنوان میدان تبلور اراده فراگیر ملت در تعیین سرنوشت سیاسی خود در مدل حکومتی جمهوری اسلامی که مبتنی بر مردم سالاری دینی است از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش می کنند ویژگی های منحصر به فرد جمهوری اسلامی از جمله حضور مردمی در عرصه های تعیین کننده را کمرنگ کنند که در این راستا هوشیاری مردم ونسل جوان نسبت به هدف گیری های دشمن بسیار مهم است.

مشاور استاندار مرکزی در تبیین اهمیت ابعاد انتخابات گفت: هدف سیاست‌های مختلف دشمن در قالب پازل براندازی جمهوری اسلامی از جمله تهدید نظامی، القاء انزوای بین المللی، جنگ اقتصادی و ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه به منظور سست کردن ستون استوار حضور مردمی در مقاطع تعیین کننده ازجمله این اهداف است.

وی تصریح کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی در عرصه مقابله با دشمنان، دشمن شکن است. در عرصه بین المللی افزایش دهنده قدرت دیپلماسی کشور، در عرصه بیداری اسلامی امیدبخش به خیزش ملت ها و در عرصه درونی مایه ایجاد نشاط اجتماعی و سرعت بخش به حرکت رو به رشد کشور است.

پاکپور برگزاری موفق انتخابات با این سطح و عمق از تأثیر گذاری را مصداق حماسه سازی سیاسی دانست و گفت: حماسه یعنی حرکت تحول آفرین حاصل از اراده فراگیر ملت حول هدف مشترک که روح حاکم بر آن ایستادگی، مقاومت و شجاعت مبتنی بر آگاهی و بصیرت باشد. شرایط موجود کشور در رویارویی اقتصادی مستلزم ایستادگی، مقاومت و شجاعت حاصل از آگاهی و بصیرت است و در عرصه سیاسی نیازمند حماسه سازی است.

مسئول کمیته جوانان ستاد انتخابات پرچمداری حماسه سازی را وظیفه همه جوانان عنوان کرد و افزود: حماسه های ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی حاصل پرچمداری جوانان است و ۲۴ خرداد نیز روز پیشتازی جوانان در تحقق حماسه سیاسی خواهد بود. حضور و مشارکت گسترده، حفظ امنیت و آرامش حاکم بر کشور و انتخاب اصلح را از جمله شاخصه های انتخابات حماسی است و همه مردم، جریانات سیاسی و کاندیداها به ویژه جوانان باید به برگزاری انتخاباتی که مبتنی بر ویژگیهای حماسه سازی است همت کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.