برگزاری آیین بزرگداشت شهدای دولت در ۲۰ نقطه استان مرکزی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، از برگزاری آیین بزرگداشت شهدای دولت و سالگرد شهیدان رجایی و باهنر در ۲۰ نقطه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام «هادی خلیلی» روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: هشتم شهریورماه، سالروز آسمانی شدن ۲ اسوه علم و تقوا، شهیدان رجایی و باهنر است و این روز فرصت مناسبی برای تکریم، تبیین و ترویج شاخصه‌های فکری، رفتاری و شخصیتی این شهیدان والامقام است.

وی بیان کرد: اگرچه عمر خدمتی این شهیدان بزرگوار کم‌ بود، اما آوازه آنها عالم‌گیر است و این شهدا در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی، صفات بارز انسانی خود، شامل تواضع، عشق به مردم و کار و خدمت برای آنان، پرهیز از تکبر و نخوت و کسوت خدمتگزاری را از دست ندادند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: معرفی شخصیت شهیدان رجایی و باهنر به جامعه امری ضروری است و هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین آرا و اندیشه‌های سیاسی این شهیدان است و به مناسبت این هفته، برنامه‌های فرهنگی و تبیینی اثربخشی در سطح استان در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام خلیلی، همچنین با اشاره به نامگذاری هشتم شهریور به نام روز ملی مبارزه با تروریسم، گفت: تجلیل از خانواده‌های شهدای ترور و جانبازان حوادث تروریستی نیز با حضور گروه‌های مردمی و مسئولین در سراسر استان در روزهای هفتم و هشتم شهریورماه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: آیین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر با حضور پرشور اقشار مردم و مسئولان در روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه جاری، همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد علی‌ابن ابیطالب(ع) شهر اراک با سخنرانی حضرت آیت الله دری نجف آبادی برگزار می‌شود.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.