پرداخت هفت‌هزار و ۹۶۸ فقره وام بانک‌ مهر ایران استان مرکزی در حمایت از تولید

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مرکزی گفت: این بانک در استان، هفت‌هزار و ۹۶۸ فقره وام برای حمایت از تولید در طول یک سال گذشته پرداخت کرد.

« رضا وهام» روز سه‌شنبه به مناسبت هفته دولت و هفته بانکداری اسلامی در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: در این مدت، ( هفته دولت سال گذشته تاکنون) چهار هزار و ۱۸۸ میلیارد ریال وام در راستای حمایت از تولیدکنندگان کالا و خدمات ایرانی در استان مرکزی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مرکزی از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶ درصد افزایش یافته و به ۵۱ هزار و ۲۴۶ میلیارد ریال رسیده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مرکزی ادامه داد: نسبت مطالبات به مصارف در استان مرکزی نسبت به پایان سال گذشته روند کاهشی دارد و به ۲۴ صدم درصد رسیده است.

وهام اظهار کرد: در یک سال گذشته در مجموع ۷۲ هزار و ۸۰۶ فقره وام به میزان ۳۶ هزار و ۴۹۴ میلیارد ریال پرداخت شده است که از این تعداد، ۳۲ هزار مورد مربوط به پنج ماه اول امسال است.

وی عنوان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مرکزی از هفته دولت سال گذشته تاکنون به ۹ هزار و ۴۴۰ مورد، وام بدون ضامن معادل ۲ هزار و ۸۹۷ میلیارد ریال، پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مرکزی اضافه کرد: در این مدت، ۲۵ هزار و ۹۵۱ مورد افتتاح حساب آنلاین، ۱۵ هزار و ۸۸۰ مورد پرونده آنلاین و ۷۷۵ درخواست سفته الکترونیک، به ثبت رسیده است.

وهام گفت: در این مدت، یک‌هزار و ۶۲ مورد وام ازدواج به مبلغ یک‌هزار و ۴۹۴ میلیارد ریال، ۷۳۴ مورد وام فرزندآوری به مبلغ ۲۷۷ میلیارد ریال، ۲ هزار و ۹۶۵ فقره وام برای حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، ۶۹۵ مورد وام برای حمایت از بیماران خاص، ۱۲۰ مورد وام برای حمایت از مددجویان بهزیستی استان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کشور نیز با رشد ۲۸ درصدی همراه است و تا پایان مردادماه امسال، از یک میلیون و ۵۶۱ هزار و ۸۵۳ میلیارد ریال به یک میلیون و ۹۹۵ هزار و ۷۶۸ میلیارد ریال رسیده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مرکزی افزود: نسبت مطالبات به مصارف در کشور هم به ۴۳ صدم درصد رسیده است.

وهام اظهار کرد: تعداد مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کشور از ۱۴ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۱۴۶ نفر، با ۱۵ درصد رشد، به ۱۵ میلیون و ۸۹ هزار و ۶۲۲ نفر رسیده است.

وی عنوان کرد: وام‌های پرداختی این بانک در کشور از هفته دولت سال گذشته تاکنون از مرز سه میلیون و ۳۴۰ هزار و ۳۴۷ فقره گذشته است و در این مدت یک میلیون و ۴۲۸ هزار و ۲۵۱ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مرکزی ادامه داد: ۱۰ درصد مبلغ وام پرداختی یک سال گذشته این بانک در کشور، معادل ۴۳۵ هزار و ۷۱ مورد، بدون ضامن ارایه شده است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۸ شعبه در استان مرکزی دارد که از این تعداد، هفت شعبه در اراک است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.