امام جمعه اراک: تمام ظرفیت استان در جهت رشد تولید بکار گرفته شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: تمام ظرفیت استان در جهت رشد تولید و مهار تورم به کار گرفته شود.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک، افزود: رشد هشت درصدی کشور و رسیدن به توسعه پایدار با مدیریت منابع و افزایش بهره‌وری امکان‌پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه منابع بانکی باید در جهت رشد تولید بکار گرفته شود: بانک‌ها از پرداخت وام‌های دلالی و سوری جلوگیری کنند.

امام جمعه اراک اطهار کرد: حل مشکلات اقتصادی و عبور از این گردنه حساس در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده، تنها با افزایش بهره‌وری و مدیریت منابع امکانپذیر است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: استان مرکزی با دارا بودن سه هزار واحد صنعتی که قلب تپنده کشور می باشد ،ظرفیت تولیدی چشمگیری دارد که در صورت بهره‌گیری منطقی و کاربردی از آن‌ها و از طرفی حمایت دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها می‌توان کالاهای این استان را به تمام نقاط جهان صادر کرد و گامی اساسی در راستای تقویت بنیه اقتصادی مردم برداشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به جنایات صدام و کشتار شیعیان عراق برای جلوگیری از برگزاری آیین عزاداری اربعین، گفت: اکنون به برکت انقلاب اسلامی آئین پیاده‌روی اربعین به یک همایش بزرگ معنوی تبدیل شده که چشم دشمنان اهل بیت(ع) را کور کرده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: آیین پیاده روی اربعین فرصت طلایی و ارزشمندی برای نمایش وحدت و یکپارچگی پیروان اهل بیت (ع) به جهانیان است.

وی تصریح کرد: در آیین اربعین حسینی شیعه و سنی، عرب و عجم و تمامی مسلمانان جهان حضور پیدا می‌کنند و بار دیگر وفاداری خود را به سرور و سالار شیهدان نشان می‌دهند.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در اربعین حسینی به دنیا ثابت می‌کنند که قدرت اصلی آنها تفنگ و اسلحه نیست، بلکه قدرت واقعی آنها ایمان، ولایت پذیری و عشق به محمد و آل محمد (ص) است.

نماز جمعه در ۲۹ نقطه استان مرکزی اقامه می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.