افزایش شعب پست بانک استان مرکزی برای فروش ارز اربعین

مدیر شعب پست بانک استان مرکزی گفت: شمار شعب پست بانک این استان برای تسهیل در فروش ارز اربعین به ۳۰ شعبه افزایش یافت.

«حمید مصلحی» افزود: با توجه به افزایش درخواست‌های متعدد فروش ارز زائرین در روستاها، باجه‌های بانکی فروش ارز اربعین در روستاهای این استان به ۲۱ باجه بانکی رسید.

وی با بیان اینکه شمار شعب از ۱۷ شعبه به ۳۰ شعبه رسیده است، بیان کرد: از این تعداد ۹ شعبه بانکی و ۲۱ باجه روستایی در استان برای ارایه ارز مورد نیاز زایران درنظر گرفته شد.

مدیر شعب پست بانک استان مرکزی گفت: برای نخستین بار در سطح کشور ارز اربعین با نرخ دولتی در شعب پست بانک مناطق شهری و روستایی استان به زائران عرضه می‌شود.

مصلحی افزود: علاوه بر کلیه شعب پست بانک استان مرکزی، باجه‌های بانکی مالک‌آباد، رباط میل و نمک کور، ضامنجان، کارچان و حاجی آباد از توابع شهرستان اراک، باجه بانکی بازنه، نهرمیان، کزاز، غینر، قدمگاه و حصار از توابع شهرستان شازند، باجه بانکی نورعلی بیک از توابع شهرستان ساوه، باجه بانکی دهسد و خانقا از توابع شهرستان خنداب، باجه بانکی غیاث‌آباد و تلخاب از توابع شهرستان فرمهین و باجه بانکی دهنو، خوگان، رباط مراد و خلیل آباد از توابع شهرستان خمین آماده ارایه خدمات فروش ارز به زائران هستند.

وی، با اشاره به حضور فعال و موثر پست بانک ایران برای ارایه خدمات کیفی و مطلوب در مناطق روستایی افزود: پست بانک به عنوان یکی از بانک‌های فروش ارز اربعین انتخاب شده و این بانک در ایفای مسئولیت اجتماعی و کاهش تردد مردم روستا و خدمات‌رسانی به زائرین کوشا است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.