رویکرد جهادی دولت سیزدهم در اتمام طرح‌های نیمه‌تمام تاریخی

استاندار مرکزی گفت: اتمام و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام تاریخی و چندین ساله رویکرد جهادی دولت سیزدهم است.

فرزاد مخلص‌الائمه روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح‌های شهرداری خمین همزمان با هفته دولت، افزود: برنامه‌های هفته دولت از شهر بنیانگذار انقلاب اسلامی آغاز و به برکت آن سفرهای شهرستانی در روزهای آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم برخی پروژه‌های قدیمی و تاریخی به پایان رسید که مردم از منافع آن بهره‌مند می‌شوند، این اتفاقات محصول یک رویکرد جهادی در دستگاه‌های اجرایی و یک همراهی در بخش‌هایی شورایی به ویژه مجلس و شوراهای شهر بود.

استاندار مرکزی اظهار کرد: کار اصلی در پروژه‌های عمرانی شهری و روستایی با مردم است و دولت زیرساخت‌ها را فراهم می‌کند که این حضور مردم نیز در فعالیت شوراها و شهرداری‌های سطح استان تجلی می‌یابد.

مخلص الائمه گفت: سال گذشته حدود ۳۴ هزار میلیارد ریال از منابع دولت به پروژه‌های عمرانی در استان مرکزی تزریق شد که هشت درصد بیش از مجموع ۶ سال ماقبل آن بود.

وی ادامه داد: حدود ۳۵ هزار میلیارد ریال پارسال از محل مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان قرار گرفت تا این اعتبار را در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستاها هزینه کنند.

شهردار خمین نیز در این آیین با اشاره به بهره‌برداری از سه طرح شهری، گفت: مجموعه بازی هیجانی زیپ‌لاین در مجموعه تفریحی گردشگری «بوجه» شهر خمین با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال اعتبار ایجاد شده که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

حمید احمدی ادامه داد: پل و بلوار شهید شیخی متصل به بیمارستان ۱۴۴ تخت خوابی خمین و شهرک‌های این شهر از دیگر طرح‌های افتتاحی است.

وی افزود: سوله و ماشین‌آلات واحد موتوری با ۵۰ میلیارد ریال در روز نخست هفته دولت بهره‌برداری شد.

یک‌هزار و ۱۸۰ طرح عمرانی و اقتصادی استان مرکزی در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.