تبریک نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت هفته دولت

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را به تمامی دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی و سرزمین آفتاب تبریک گفتند.

آیت‌الله قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه این پیام آورده‌اند: هفته دولت که به نام بزرگمردان عرصه خدمت، شهیدان رجایی و باهنر مزین شده فرصت مناسبی برای یادآوری شخصیت والای دولتمردانی است که ایمان و ساده‌زیستی و خدمت خالصانه‌ آنان، الگوی خدمتگزاری بی‌منت برای مردم و مسئولان و تببین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: هفته دولت فرصت ارزشمندی است که دولتمردان با تجدید پیمان با شهیدان افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و به منصه ظهور رسانده و با تدابیر حکیمانه زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در عرصه‌های مختلف را فراهم آورده و امید را در جامعه گسترش دهند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده ، دولت سیزدهم که برآمده از متن مردم است با همدلی و هم افزایی بیش از پیش مسوولان و بهره گیری از استعداد و ظرفیت سرشار میهن اسلامی به ویژه جوانان فرهیخته و خلاق و تعامل سازنده با سایر قوا، روند توسعه و تعالی کشور را با مجاهدت‌های شبانه‌روزی تداوم خواهد بخشید.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و یاران باوفایشان، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد، تبریک عرض نموده و موفقیت همگان در راستای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.