فعالیت ۴۶۷ کارگاه جدید تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: ۴۶۷ کارگاه در مدت ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم به تعداد کارگاه‌های تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در این استان افزوده‌ شد.

«علیرضا حسینی» افزود: ۲۳ هزار و ۵۸ کارگاه فعال در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم در استان مرکزی وجود داشت که تعداد این کارگاه‌ها با افزایش ۲ و ۲ صدم درصدی به ۲۳ هزار و ۵۲۵ کارگاه در سال جاری رسیده‌است.

وی ادامه داد: یک هزار و ۸۸۶ نفر معادل ۳۷ و ۲۵ صدم درصد در این مدت از تعداد مقرری بگیران بیکاری استان مرکزی کاهش یافته که بیشترین دلیل کاهش تعداد این افراد اشتغال مجدد آنان در کارگاه‌های فعال استان بوده‌است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: پنج هزار و ۶۳ نفر در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم در این استان مقرری بیکاری از سازمان تامین اجتماعی دریافت می کردند که تعداد این افراد در سال جاری به سه هزار و ۱۷۷ نفر کاهش یافته‌ است.

حسینی از افزایش چهار و ۷۹ صدم درصدی جمعیت تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی در این مدت خبرداد و گفت: یک میلیون و ۳۴ هزار و ۴۴۲ نفر از جمعیت این استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که تعداد این افراد در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۹۸۷ هزار و ۱۱۳ نفر بوده‌است.

وی اظهار کرد: ضریب پوشش (جمعیت تحت پوشش به جمعیت استان مرکزی ) در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۶۹ و چهار صدم درصد بود که این مهم در سال جاری با افزایش سه و ۳۲ صدم درصدی به ۷۲ و ۳۶ صدم درصد افزایش یافته‌ است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: ۳۴۰ هزار و ۱۵ نفر بیمه شده اصلی و ۴۸۷ هزار و ۹۵ نفر بیمه شده تبعی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در این استان وجود دارد که تعداد این افراد نسبت به ابتدای فعالیت دولت سیزدهم به ترتیب هفت و ۴۳ صدم و یک و ۷۰ صدم درصد افزایش یافته‌ است.

حسینی تعداد بیمه شدگان اجباری(کارگاهی) اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی را ۲۳۱ هزار و ۴۲۶ نفر عنوان کرد و افزود: تعداد این افراد نسبت به ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۱۴ هزار و ۱۸۱ نفر معادل ۶ و ۵۲ صدم درصد افزایش یافته‌ است.

وی ادامه داد: تعداد بیمه شدگان سایر بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی از جمله توافقی، اختیاری و مشاغل آزاد در استان مرکزی امسال ۱۰۵ هزار و ۴۱۲ نفر می باشد که تعداد این افراد نسبت به ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۱۱ هزار و ۲۳۹ نفر معادل ۱۱ و ۹۳ صدم درصد افزایش یافته‌است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی از افزایش چهار و ۵۲ صدم درصدی تعداد مستمری بگیران اصلی سازمان تامین اجتماعی استان در مدت ۲ سال گذشته خبرداد و افزود: ۱۰۶ هزار و ۶۴۵ نفر مستمری بگیر اصلی در این استان وجود دارد که تعداد این افراد نسبت به ابتدای فعالیت دولت سیزدهم چهار هزار و ۶۱۳ نفر افزایش یافته‌است.

حسینی تعداد مستمری بگیران تبعی سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی را ۱۰۰ هزار و ۶۸۷ نفر عنوان کرد و گفت: ۱۱ هزار و ۳۹ نفر معادل ۱۲ و ۳۱ صدم درصد به تعداد این افراد نسبت به ابتدای دولت سیزدهم افزوده شده‌ است.

یک میلیون و ۳۴ هزار و ۴۴۲ نفر از جمعیت استان استان مرکزی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.