بی‌صداقتی موجود در فضای مجازی بلای جان جامعه امروز است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فضای مجازی و بی‌صداقتی در آن بلای جان جامعه امروز است.

سردار محسن کریمی بعد از ظهر شنبه با حضور در جمع صمیمی فرماندهان و ارکان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، ایستادگی و مقاومت را اولین درس واقعه عاشورا دانست و افزود: جبهه جایی نیست که انسان پشت به دشمن کند، بلکه باید بایستد و با دشمن مقابله کند.

وی توجه به نماز و قرائت قرآن را از جمله آموزه‌های کربلا دانست و افزود: امام حسین (ع) در اوج درگیری نماز را به جماعت اقامه کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: تنها راه برون رفت از انحراف، مأنوس شدن با قرآن و خواندن این معجزه الهی و تفکر بر روی مفاهیم والای آن است.

بی‌صداقتی موجود در فضای مجازی بلای جان جامعه امروز است

فضای مجازی و بی‌صداقتی در آن بلای جان جامعه امروز است

کریمی فضای مجازی امروز را بلای جان جامعه دانست و تصریح کرد: متأسفانه با توجه به تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری پیرامون فضای مجازی، می‌بینیم دروغ، افترا، تهمت و اخبار کذب به راحتی منتشر می‌شود و تمامی این موارد انسان را مدیون دیگران می‌کند و باید درس رعایت حق الناس را مورد توجه قرار داده و منتشر کننده اخبار کذب نباشیم.

وی با بیان برنامه‌های مختلف دشمن برای ضربه به نظام خاطرنشان کرد: پیروزی خون بر شمشیر درس بزرگ عاشوراست و ما نباید مرعوب عملیات روانی دشمن شویم و با بصیرت خود در برابر جنگ شناختی همه جانبه دشمن حقایق و واقعیت‌ها را بشناسیم و نگذاریم دشمن باورها و نقاط قوت ما را با تبلیغات و جنگ رسانه‌ای به عنوان نقطه ضعف به خورد نسل جوان و جامعه ما بدهد.

فرمانده سپاه روح الله با تاکید بر اینکه امروز بزرگ‌ترین عملیاتی روانی طول تاریخ بر علیه ایران راه افتاده است؛ اظهار داشت: در سال گذشته اغتشاش نداشتیم، بلکه یک جنگ تمام عیار مثل جنگ احزاب داشتیم و متأسفانه دشمن با رسوخ در اندیشه برخی، افرادی را همراه خود کرد.

کریمی در ادامه با اشاره به وحدت ظاهری و تفرقه باطنی دشمنان گفت: این بار هم تمام نقشه‌های دشمنان به فضل الهی شکست خواهد خورد.

بی‌صداقتی موجود در فضای مجازی بلای جان جامعه امروز است

این یادگار دفاع مقدس یادآور شد: جهاد تبیین حضرت زینب به گونه‌ای بود که آه از نهاد دشمن بلند شد و امروز هم وظیفه ما این است که زبان گویای انقلاب باشیم تا نگذاریم دشمن از میان نسلی که از گذشته آگاهی کامل ندارد یارگیری کند.

بی‌صداقتی موجود در فضای مجازی بلای جان جامعه امروز است

وی افزود: امروز دشمن می‌خواهد با دامن زدن به ناامیدی در جامعه به نقشه‌های خود برسد و ما باید با بیان دستاوردهای انقلاب از جمله استقلال، امنیت، آزادی، پیشرفت‌های علمی و صنعتی و … دشمن را عصبانی کرده و امید را به جامعه بازگردانیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.