توصیه های معاون استاندار در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تشریح و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و دولت سیزدهم محور برنامه‌های هفته دولت استان مرکزی باشد.

بهنام نظری عصر چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی، افزود: دولت سیزدهم در عمر ۲ ساله خود اقداماتی انجام داده که در نوع خود بی نظیر است که باید با هدف امیدآفرینی در جامعه بازگو شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه هر روز از هفته دولت با یک عنوان نامگذاری شده است، بیان کرد: پنجشنبه دوم شهریور با عنوان دولت مردم، دیپلماسی هوشمند و عزتمند، جمعه سوم شهریور دولت مردم، ایمان و امید، شنبه چهارم شهریور دولت مردم ،بهره وری و رشد تولید، یکشنبه پنجم شهریور دولت مردم، کارآمدی و پیشرفت عادلانه نامگذاری شده است.

نظری بیان کرد: دوشنبه ششم شهریور با عنوان دولت مردم، عدالت، سه‌شنبه هفتم شهریور با عنوان دولت مردم، نظارت عمومی، پاسخگویی و تبیین و چهارشنبه هشتم شهریورماه با عنوان دولت مردم و تحول نامگذاری شده است.

وی تاکید کرد: شفاف‌سازی امور به خصوص در حوزه مسائل مالی و مبارزه با فساد برنامه اولویت‌دار دولت مردمی است که در ۲ سال گذشته توفیقات بسیاری در این حوزه داشته و باید برای مردم بازگو شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: در دولت سیزدهم مردم نباید در طلب مطالبه خود در پیچ و خم بروکراسی‌های فرسایشی درگیر و ناامید شوند.

دشمن از اجتماع بزرگ اربعین عصبانی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود به اجتماع بزرگ اربعین اشاره کرد و گفت: دشمنان از این اجتماع بزرگ شیعیان با محوریت ایران اسلامی عصبانی هستند.

نظری بیان کرد: سال گذشته دشمنان شیعیان در زمان برگزاری اربعین یک جنگ داخلی را در کشور عراق راه اندازی کردند تا امنیت زائران را به خطر بیندازند اما دلدادگان حضرت سیدالشهدا با حضور خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با افتخار پرچم‌دار اجتماع بزرگ جهان تشیع و تمامی مسلمانان است و هر سال این حرکت عظیم باید پرشورتر از سال قبل برگزار شود.

نظری با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های اجرایی استان، باید در اجتماع بزرگ اربعین مشارکت کنند، بیان کرد: این حرکت عظیم جهان تشیع باید به بهترین شکل ممکن پشتیبانی شود .

وی با بیان اینکه مردم در تمامی حماسه ها و رویدادها از مسئولین پیش تر بودند افزود:مسئولین با مشارکت گسترده و استفاده از ظرفیت حداکثری در اجتماع بزرگ اربعین دِین خود را به مردم و آرمان های انقلاب ادا کنند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر توجه صنایع بزرگ استان به ادای دِین در زمینه مسئولیت های اجتماعی در پیاده روی اربعین و فراهم کردن بهترین امکانات موکب داران استان برای زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: استان مرکزی به عنوان استان معین ایلام در پیاده روی عظیم اربعین این افتخار را دارد که ضمن اینکه بسیاری از هم استانی ها را به عتبات و عالیات اعزام می‌کند، میزبان بسیاری از زائرانی است که این مسیر را برای رسیدن به مرز مهران انتخاب می‌کنند.

نگاه دشمنان از هم اکنون به انتخابات ایران دوخته شده است

نظری در ادامه سخنان خود به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال اشاره کرد و ادامه داد: نگاه دشمنان از هم‌اکنون به این فرآیند ملی دوخته شده و از هر ابزاری برای تضعیف آن استفاده می‌کند.

وی افزود: رسانه‌ها وظیفه دارند با انتشار اخبار امیدآفرین در جامعه زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو را فراهم کنند.

نظری اظهار کرد: با وجود تمامی فتنه‌های دشمنان برای کاهش مشارکت در انتخابات در پیش ثبت نام متقاضیان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد ثبت نام سه برابری افراد نسبت به دوره یازدهم بودیم.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان با شعار ساختگی زن ،زندگی و آزادی به دنبال این بودند که القا کنند زن در نظام جمهوری اسلامی محدودیت دارد، حضور بانوان در مرحله پیش ثبت نام انتخابات نسبت به دوره گذشته ۲ برابر بوده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.