کشف ۳۰۰ قلم موادغذایی فاسد از مجتمع‌های بین‌راهی استان مرکزی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، از کشف و ضبط ۳۰۰ قلم موادغذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در جریان بازدید از تاسیسات بین‌راهی این استان خبر داد.

به‌ گزارش روز شنبه روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، «حسن حسینی»، افزود: این مواد فاسد در بازدید مجتمع‌های بین‌راهی در مسیر اراک – سلفچگان به ساوه شناسایی شد، به سه واحد نیز تذکر کتبی ارایه و یک واحد هم به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی مهر و موم شد.

وی بیان کرد: همزمان با سفرهای تعطیلات پیش‌رو، نظارت‌های مشترک بر تاسیسات خدمات رسان به مسافران و زائران امام راحل(ره) تشدید شده و تا پایان تعطیلات به صورت ویژه و شبانه‌روزی انجام می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی ادامه داد: گشت‌های مشترکی با حضور ادارات حمل و نقل جاده‌ای، بهداشت، استانداری، ستاد اقامه نماز، میراث فرهنگی، شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به منظور نظارت بر تاسیسات بین‌راهی در حال انجام است.

حسینی اظهار کرد: این نظارت‌ها با هدف کنترل کیفیت خدمات، نرخ‌های مصوب و امنیت زائران و مسافران در تاسیسات گردشگری بین‌راهی است و اجرای این طرح تا پایان تعطیلات به صورت ویژه ادامه دارد.

۳۵ مجتمع بین‌راهی و رفاهی در جادهای ارتباطی استان مرکزی آماده ارایه خدمات به مسافران است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.