آزاد شدن ۴۱ زندانی غیرعمد در استان مرکزی

رئیس هیات امنای ستاد دیه استان مرکزی گفت: ۴۱ زندانی جرائم غیرعمد این استان در دو ماه اول امسال با حمایت‌ خیران از تحمل حبس رها شدند.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی افزود: مجموع بدهی این زندانیان ۵۶۲ میلیارد و ۹۷۲میلیون ریال بود که یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال آن از سوی شاکیان بخشیده و ۶میلیارد و ۳۴۴میلیون ریال نیز آورده مددجو بوده است.

وی افزود: حدود ۵۳۳ میلیارد ریال از مجموع بدهی این زندانیان غیرعمد به‌ صورت پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی و ۱۰ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال نیز از محل تسهیلات بانکی پرداخت شد.

رئیس هیات امنای ستاد دیه استان مرکزی تصریح کرد: در مجموع حدود ۱۲ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال از مجموع بدهی‌های این افراد به صورت کمک بلاعوض از سوی ستاد دیه استان مرکزی و خیرین نیکوکار پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۳۹ نفر از این زندانیان را آقا و ۲ نفر را خانم تشکیل می دادند، اضافه کرد: هم‌اکنون ۱۲۶ زندانی غیرعمد در استان مرکزی برای آزادی چشم انتظار کمک‌های مالی خیران هستند.

رئیس هیات امنای ستاد دیه استان مرکزی افزود: شماره حساب های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۴۷۷۵۳۷ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کمک‌های مردمی در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.