شناسایی ۱۰۲ طرح نیمه‌تمام صنعتی در استان مرکزی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۱۰۲ طرح نیمه‌تمام صنعتی با پیشرفت‌های فیزیکی مختلف، سال گذشته در این استان شناسایی شد که سرعت‌بخشی به تکمیل آن‌ها در دستور کار ویژه قرار دارد.

«علی جودکی» افزود: مجموع سرمایه‌گذاری در این طرح‌های تولیدی و صنعتی، ۸۸ هزار و ۵۶۵ هزار میلیارد ریال است و در صورت بهره‌برداری کامل، ۶ هزار فرصت شغلی جدید در استان مرکزی ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: از این تعداد، ۱۲ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۲۵ درصد با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال است که با بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال ۵۲۴ نفر ایجاد می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار کرد: ۲۱ مورد از این طرح‌ها پیشرفت فیزیکی ۲۶ تا ۵۰ درصد دارند که میزان سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از ۵۵ هزار میلیارد ریال است و زمینه‌ساز یک‌هزار و ۱۹۱ شغل جدید در استان است.

جودکی عنوان کرد : میزان سرمایه‌گذاری ۳۳ طرح‌ صنعتی استان مرکزی با پیشرفت فیزیکی ۵۱ تا ۷۵ درصد، ۱۴ هزار میلیارد ریال است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها، یک‌هزار و ۴۴۵ فرصت شغلی جدید در نقاط مختلف این استان ایجاد می‌شود.

وی، حمایت از اشتغال را امری ضروری دانست و بیان کرد: ۳۶ طرح صنعتی و اقتصادی با پیشرفت فیزیکی ۷۶ تا ۹۹ درصد در نقاط مختلف استان شناسایی شده که میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای این طرح‌ها، ۱۸ هزار و ۲۴۹ میلیارد ریال برآورد شده که بهره‌برداری از آنها، ۲ هزار و ۷۴۲ فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد می‌شود.

بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در مناطق مختلف استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعت ایران فعالیت می‌کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.