اجرای پروژه شهرک خودرو در کلانشهر اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، حسن قربانی در خصوص پروژه شروع کار احداث شهرک خودرو در کلانشهر اراک، افزود: این پروژه به منظور ساماندهی مشاغل مزاحم در کلانشهر اراک با سرمایه‌ گذاری شرکت انبوه‌ سازان آرمان‌ ساز مرکزی و مشارکت شهرداری اراک، کلید خورده و در دستور کار قرار گرفته است.

 وی ادامه داد: مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث شهرک خودرو در کلانشهر اراک در روز ۱۱ خردادماه جاری در محل کمربند شمالی شهر اراک جنب ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی، روبروی برق باختر برگزار خواهد شد و این پروژه به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

شهردار اراک اظهار داشت: پروژه احداث شهرک خودرو در کلانشهر اراک، با همکاری و مساعدت ویژه استانداری مرکزی، شورای اسلامی شهر اراک و همچنین شهرداری اراک در محل کمربندی شمالی اجرایی خواهد شد.

قربانی تصریح کرد: مقرر شده است این مشاغل در مراحل ۲ فاز مخلف که فاز اول آن در یک سایت ۲۱ هکتاری می‌ باشد به مرحله اجرا درآید و همچنین عملیات اجرایی فاز دوم آن نیز پس از اتمام فاز اول آغاز شود.

وی بیان داشت: هدف از اجرای این پروژه، انجام وظایف قانونی شهرداری اراک با تعیین محل استقرار جایگزین در موقع انتقال واحدهای مزاحم، روان‌‌ بخشی و دسترسی آسان خدمات گیرندگان و تمرکز خدمات دهندگان، ارتقا کیفیت و کمیت خدمات و همچنین حفظ بهداشت و زیبایی شهر اراک است.

شهردار اراک تأکید کرد: این قبیل مشاغل مشکلات متعددی مانند آلودگی‌ های صوتی، بهداشتی و همچنین برهم‌ زدگی چهره شهر به همراه دارد و از آنجا که تعداد زیادی از افراد به این شغل‌ ها روی آورده‌ اند، سعی شده است تا با واگذاری زمینی در خارج از شهر، در جهت بهبود این وضعیت تلاش شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.