پخش و اجرای ۳۳ هزار تن آسفالت توسط شهرداری اراک

شهردار اراک گفت: این شهرداری در سه ماه نخست امسال حدود ۳۳ هزار تن آسفالت در سطح معابر این شهر پخش و اجرا کرد.

«علیرضا کریمی» افزود: یکی از خواسته‌ها و مطالبات مهم و به حق شهروندان، برخورداری از آسفالت و مناسب‌سازی معابر است که شهرداری اراک مطابق با برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲، اجرای پروژه آسفالت را به صورت جدی در دستور کار دارد.

وی بیان کرد: تلاش است میزان بازدهی واحدهای اجرایی شهرداری به ویژه تا پایان فصل مناسب عملیات عمرانی، روز به روز افزایش یابد تا در بحث اجرای پروژه نهضت آسفالت، اقدامات مطلوبی در راستای کسب رضایت شهروندان صورت گیرد.

شهردار اراک ادامه داد: پیش‌بینی شده تا مساعد بودن شرایط جوی آب و هوایی، معابر مرکزی شهر که از حجم بالای تردد برخوردارند و آسفالت آنها بدون کیفیت است، نوسازی شوند.

وی تاکید کرد: عمر روکش آسفالت برخی از معابر شهری اراک به چندین سال می‌رسد که با پیگیری و تلاش صورت گرفته، عملیات نوسازی آنها از خرداد ماه امسال آغاز شده است.

شهردار اراک افزود: خیابان امام خمینی(ره) اراک از میدان شورا تا کمربندی شمالی به زودی و پس از اتمام عملیات روکش آسفالت خیابان قایم مقام آسفالت می‌شود.

کریمی در خصوص وضعیت روکش آسفالت خیابان قایم مقام گفت: در حال حاضر عملیات آسفالت این معبر از سمت رفت میدان شورا به خیابان ادبجو) و سمت برگشت از خیابان ادبجو به سمت میدان شورا با پخش وتوزیع یک‌هزار و ۶۵۲ تن آسفالت شده است.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه حدود ۶۰۰ هزار نفر ساکن است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.