آغاز ثبت‌نام تعاونی‌های استان مرکزی در هجدهمین جشنواره کشور

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، از آغاز ثبت‌نام تعاونی‌های این استان در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور خبر داد.

«جمشید امیدی» روز دوشنبه در جمه خبرنگاران در اراک، افزود: هجدهمین جشنواره انتخاب و معرفی تعاونی‌های برتر کشور در شهریورماه سال جاری و همزمان با فرا رسیدن هفته تعاون برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت‌های تعاونی می‌توانند از امروز (۱۲تیرماه) تا ۳۰ تیرماه جاری از طریق سامانه جامع و هوشمند تعاون به آدرس taavoni.mcls.gov.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: مهمترین شاخص انتخاب تعاونی‌های برتر در سال‌ جاری، رعایت اصول بین‌المللی تعاون، از جمله اصل داوطلبانه بودن عضویت، نظارت اعضا به اداره امور تعاونی، مشارکت اقتصادی اعضا، استقلال تعاونی، آموزش و اطلاع‌رسانی و توجه به جامعه و محیط زیست است.

امیدی افزود: تعاونی‌های استان مرکزی پس از ثبت نام در سامانه، مراحل رتبه‌بندی و داوری انتخاب تعاونی‌های برتر انجام می‌شود.

هم‌اکنون یک‌هزار و ۹۴۸ تعاونی با ۳۰ هزار و ۳۶۹ نفر عضو بدون احتساب اعضای تعاونی سهام عدالت با ایجاد ۱۹ هزار و ۹۳ فرصت شغلی در استان مرکزی فعال است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.