جابجایی ۳۹۶ هزار و ۵۱۲ مسافر توسط ناوگان جاده‌ای استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۳۹۶ هزار و ۵۱۲ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان از ابتدای امسال تاکنون به نقاط مختلف کشور جابجا شدند.

«مهرداد جهانی»افزود: این مسافران در قالب ۳۳ هزار و ۵۵۸ سفر از مبدا استان مرکزی به نقاط مختلف کشور جابجا شدند که این میزان سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، هفت درصد افزایش دارد.

وی بیان کرد: ۲۰۳ هزار و ۶۳ مسافر در قالب ۱۲ هزار و ۲۱۷ سفر از مجموع مسافران توسط اتوبوس جابجا شده‌ که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد مسافر و سفر به ترتیب سه و ۲۴ و نیم درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۱۲۷ هزار و ۴۰۴ نفر نیز در قالب ۱۹ هزار و ۱۲۸ سفر از طریق مینی بوس و سواری کرایه جابجا شدند که از نظر تعداد سفر ۶ درصد و مسافر یک و هفت دهم درصد افزایش دارد.

جهانی گفت: یک‌صد هزار و ۴۹۶ نفر از مجموع مسافران جابجا شده توسط ناوگان جاده‌ای استان مرکزی درون استانی و ۲۹۶ هزار و ۱۳ نفر به صورت برون استانی بود.

وی افزود: مبدا بیشتر سفرهای انجام شده در این مدت شهر اراک و ساوه و مقاصد تهران و اصفهان بود.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل می‌دهد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.