اعلام نتایج آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ استان مرکزی خردادماه

به گزارش مرکزی دیلی، حجت الاسلام محمد رضا شفعیی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: مرحله اول دهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور ۱۸ اردیبهشت ماه جاری در اراک برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در ۴ مرحله برگزار می شود، اظهار داشت: نحوه برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در مرحله اول به صورت کتبی است.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در مرحله اول دهمین دوره این آزمون از سراسر استان مرکزی بیش از ۱۴۷ نفر شامل ۳۷ نفر از آقایان و ۱۰۵ نفر از بانوان حضور داشتند.

حجت الاسلام شفیعی عنوان کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در راستای ساماندهی و تسهیل خدمت رسانی دستگاه‌های اجرایی کشور به حافظان قرآن کریم هرسال برگزار شده و به قبول شدگان مدرک تخصصی حفظ قرآن اعطا می‌شود.

وی بیان کرد: این آزمون در رشته های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء و حفظ کل قرآن کریم برگزار می شود و به افرادی که حد نصاب امتیاز را در مراحل دوم، سوم و چهارم آزمون کسب کنند مدارک درجه ۴ اعطا می شود.

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: در سال گذشته از استان مرکزی ۱۹ نفر در این آزمون موفق به دریافت مدرک درجه ۳، معادل با لیسانس علوم قرآنی و دو نفر موفق به دریافت مدرک درجه ۲ معادل با فوق لیسانس علوم قرآنی شدند.

حجت الاسلام شفیعی ابراز داشت: نتیجه آزمون مرحله اول آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن به صورت سراسری اواخر خردادماه از طریق پایگاه اینترنتی www.telavat.ir اعلام می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.