حمایت از طرح‌های مردمی از برنامه‌های اولویت‌دار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حمایت از طرح‌های پرمنفعت و مردمی از برنامه‌های اولویت‌دار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور است.

به گزارش ایرنا، سردار «ضیاءالدین حزنی» عصر سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از کانال انتقال آب روستای کرک شهرستان شازند، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خدمت مردم است و مدال افتخار ما این است که لبخند بر لب مردم بنشیند و در این راستا در حد توان حمایت از طرح‌های پرمنفعت در دستور کار قرار دارد.

وی، با یادآوری بهره‌برداری از کانان انتقال آب روستای کرک شهرستان شازند، اظهار کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال در روستاها، ارتقای امنیت غذایی، حفظ جمعیت روستا و جلوگیری از مهاجرت و حاشیه‌نشینی در شهرها را به همراه دارد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست مردم و مسئولین منطقه برای حمایت از مرحله دوم این طرح خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌ها با همکاری و هماهنگی بقیه دستگاه‌های اجرایی همانند دوران دفاع مقدس ارزشمند است و آمادگی کامل برای افزایش ۱۰ روستای دیگر منطقه به این طرح برای رفع مشکلات مردم وجود دارد.

سردار حزنی خاطرنشان کرد: استاندار مرکزی فضای کار و تلاش را در استان ایجاد کرده‌ و همدلی مناسب مردم و مسئولین استان، تعهدات ما را بیشتر می‌کند.

کانال انتقال آب روستای کرک شهرستان شازند با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح الله و جمعی از مسئولان و مردم به بهره‌برداری رسید.

در این طرح، یک.هزار و ۳۵۰ متر جدول‌گذاری از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انقلاب اسلامی و خودیاری مردم اجرا و با بهره‌برداری از این طرح به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی آبرسانی می‌شود.

همچنین در ادامه این سفر یک باب منزل مسکونی محرومین با حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) ، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی از محل اعتبارات محرومیت زدایی در روستای قدمگاه به بهره برداری رسید.

شهرستان شازند یکی از شهرستان‌های استان مرکزی است که در ۳۵ کیلومتری جنوب‌غربی اراک قرار دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.