اتخاذ تدابیر لازم برای تامین سوخت گاز مایع هیات‌های مذهبی استان مرکزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، از تدابیر اندیشیده شده برای تامین و توزیع گاز مایع هیات‌های مذهبی، موکب داران و حسینیه‌های این استان بر اساس دستورالعمل‌های صادره ستاد خبر داد.

«سعید جمشیدی» افزود : در سطح استان مرکزی کمبود گاز مایع وجود ندارد و برای سهولت در کار و توزیع مناسب و مطلوب این فرآورده برای خوراک‌پزی در ایام محرم و اربعین حسینی( ع) توسط حسینیه‌ها و هیات‌های مذهبی و مواکب با کمک و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی و شهرهای تابعه تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی اظهار کرد: مصرف کنندگان می‌توانند برای ثبت درخواست مقدار گاز مورد نیاز خود به سامانه صدف به آدرس اینترنتی

newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه مقدار مورد نیاز خود را ثبت و بعد از تایید آن توسط سازمان تبلیغات اسلامی و تایید نهایی توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی و نواحی تحت پوشش آن برای دریافت این فرآورده به تاسیسات شرکت‌های موضع با قیمت مصوب برای کپسول‌های ۱۱ کیلویی مراجعه کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی ادامه داد: بعد از تشکیل جلسه با مدیران شرکت‌های موضع وضعیت تامین سوخت مورد نظر در محل تحویل گاز اطلاع رسانی شده است و این اطلاع رسانی‌ها به طرق دیگر از طریق سایت منطقه به ادرس http://www Markazi. Niopdc.ir
و فضای مجازی و سایر رسانه‌های دیگر ادامه دارد.

جمشیدی افزود: ناحیه مرکزی در اراک و دیگر نواحی ساوه و خمین و دلیجان تحت پوشش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی قرار دارند و درخواست کنندگان برای دریافت گاز مایع نیاز به مراجعه حضوری ندارند و از طریق سامانه سدف می‌توانند درخواست خود را اعلام و چنانچه درخواست کنندگان با مشکلاتی مواجه شوند می‌توانند برای رفع هرگونه مشکل به این نواحی مراجعه کنند.

مدیر منطقه استان مرکزی سامانه ۰۹۶۲۷ را آماده برای پاسخگویی و ثبت انتقادات و پیشنهادات ذکر کرد و گفت: برای بیان نقطه نظرات خود می‌توان با این سامانه تماس برقرار کرد.

وی از همکاری و تعامل مردم استان مرکزی تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که بتوان خدمات مطلوب و شایسته‌ای را به تمام اقشار هم استانی‌ ارایه داد.

بیش از ۸۰۰ نفتکش در شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.