توسعه زیرساخت‌های پایانه بار اراک

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: زیرساخت‌های پایانه بار اراک به منظور ارتقاء سطح خدمات رفاهی و بهداشتی برای رانندگان، در حال توسعه است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، مهرداد جهانی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات به رانندگان، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات اجرایی برای تکمیل پارکینگ های پایانه بار اراک با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: برای ساماندهی پارکینگ های ویژه ناوگان حمل و نقل کالا در پایانه بار اراک، عملیات توسعه پارکینگ‌ها، محوطه و مسیرهای عبوری از سال گذشته شروع شده و اکنون به مرحله زیرسازی و زهکشی آب های سطحی رسیده است.

وی ادامه داد: پارکینگ‌های جدید الاحداث پایانه بار اراک در دو بخش به مساحت ۱۵ هزار متر مربع با حجم عملیات دو هزار و ۷۰۰ متر مکعب بتن ریزی شده و بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید تا موجب افزایش رضایتمندی رانندگان در بهره‌برداری از آن شود.

جهانی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های پایانه بار اراک، سال گذشته ۲۳ چشمه سرویس بهداشتی در فضاهای مختلف، بازسازی، تعمیر و ساخته شده و فضاهای اقامتی برای استراحت رانندگان نیز بازسازی شده است، همچنین سیستم آبرسانی به شبکه آب بهداشتی و آشامیدنی متصل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: استقرار کارشناسان حوزه حمل و نقل کالا در ساختمان اداری پایانه از دیگر اقدامات خوبی است که به منظور ارائه خدمات یکپارچه به جامعه رانندگان انجام شده است تا امور اداری رانندگان نیز براحتی در داخل پایانه صورت پذیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.