افزایش جمعیت زیر پوشش تامین اجتماعی استان

۳۵ هزار و ۷۹۴ نفر به جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی استان مرکزی افزوده‌ شد.

افزایش جمعیت زیر پوشش تامین اجتماعی استان

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: ۳۵ هزار و ۷۹۴ نفر سال گذشته به جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی این استان افزوده‌ شد.

علیرضا حسینی افزود: یک میلیون و ۲۹ هزار و ۳۳ نفر در استان مرکزی از خدمات بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی برخوردار هستند که تعداد این افراد در ابتدای سال گذشته ۹۹۳ هزار و ۲۳۹ نفر بود.

حسینی ادامه داد: ۳۳۹ هزار و ۴۶۴ نفر از مجموع بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در این استان را بیمه شدگان اصلی تشکیل می‌دهند.

او تعداد بیمه شدگان اجباری(کارگاهی) سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی در پایان سال گذشته را ۲۳۲ هزار و ۵۳۰ نفر عنوان کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تعداد بیمه شدگان توافقی، اختیاری، مشاغل، آزاد و سایر بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در پایان سال گذشته در استان مرکزی ۱۰۲ هزار و ۲۲ نفر بود که تعداد این بیمه شدگان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن یک و ۷۴ صدم درصد افزایش داشته است.

حسینی گفت: تعداد مقرری بگیر سازمان تامین اجتماعی در پایان سال گذشته در این استان را سه هزار و ۲۸۸ نفر عنوان کرد و افزود: تعداد این افراد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن هشت و ۴۸ صدم درصد کاهش یافته است.

او افزود: ۱۰۳ هزار و ۶۸۲ نفر مستمری بگیر اصلی و ۹۸ هزار و ۲۳۶ نفر مستمری بگیر تبعی پایان سال گذشته در این استان وجود داشت که تعداد این افراد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن به ترتیب ۶ و ۳۲ صدم و ۶ و ۹۵ صدم درصد افزایش یافته‌ است.

حسینی درادامه گفت: ۲۳ هزار و ۷۲۱ کارگاه فعال در استان مرکزی وجود دارد که تعداد این کارگاه‌ها نسبت به پایان سال گذشته ۲ و ۵۹ صدم درصد افزایش نشان می‌دهد.

یک میلیون و ۲۹ هزار و ۳۳ نفر در استان مرکزی از خدمات بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی برخوردار هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.