افتتاح رسمی مجمتع فرهنگی هنری ستارگان اراک

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکزی گفت: ایجاد و احیای چند سالن و پردیس سینمایی با مشارکت ، تعامل و هم افزایی بخش خصوصی در دستور کار مسئولان فرهنگی استان قرار دارد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، “سینا دلشادی” شامگاه یکشنبه در حاشیه آیین افتتاح رسمی مجمتع فرهنگی هنری ستارگان اراک و در گفت و گو با ایرنا افزود: این مجمتع در راستای افزایش نشاط اجتماعی برای خدمت رسانی به مردم و فرهنگ دوستان قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در مجمتع فرهنگی و هنری ستارگان ،علاوه بر اکران فیلم های سینمایی، ظرفیت اجرای تئاتر، موسیقی و کنسرت وجود دارد و این مجموعه تنها مختص سینما نیست و زیر ساخت های لازم برای انجام مجموعه فعالیت های فرهنگی و هنری در این مجموعه فراهم است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: در چند نقطه دیگر شهر، ایجاد ظرفیت های اکران فیلم در حال انجام است چرا که نیاز مرکز استان شهر نیاز به سینما و پردیس سینمایی، محسوس است.

دلشادی ادامه داد: کانون بسیج جوانان اراک، که سالهای زیادی در حوزه فرهنگی خدمات فرهنگی ارائه می کند، اکنون فیلم غریب در این‌ مجموعه در حال اکران است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگسرای شهر نیز به دنبال اخذ مجوز سینمای نیم روز است، گفت: اکنون شرایطی مهیا شده که مجمتع اقامتی رفاهی امیرکبیر، ایجاد ۲ سالن مناسب برای اکران فیلم های سینمایی را دستور کار ویژه قرار داده و تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: همچنین رفع مشکلات ۲ سینمایی قدیمی شهر اراک( فرهنگ و عصر جدید) نیز با جدیت در حال پیگیری است و امید است با تعامل و هم افزایی مسئولان ذیربط این مهم به سرانجام برسد و در مدار خدمت رسانی به شهروندان قرار گیرد.

دلشادی خاطرنشان کرد: فرهنگسرای آیینه نیز به بخش خصوصی واگذار شده و امید است نواقص با حمایت های لازم مسئولان امر رفع و در اختیار اهالی فرهنگ و هنر و رسانه قرار گیرد.

مدیر مجتمع فرهنگی و هنری سنارگان اراک نیز بیان کرد: با اجرای فعالیت های متنوع فرهنگی و هنری تمام تلاش خود را در راستای افزایش امید آفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی شهروندان به کار گرفته ایم.

” رضا غفاری” افزود: از ابتدای امسال اجرای “جنگ های شبانه” و کنسرت در این مجمتع برگزار و اجرای برنامه های هنری، تئاتر، بخش های موسیقی، سینما نگارخانه هم هدفگذاری و با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجوز اکران فیلم های سینمایی در حال انجام است، گفت: اکنون عمده فعالیت ها در بخش جنگ های شبانه و موسیقی پیش می رود و در خصوص برگزاری کنسرت بهنام بانی نیز از سوی مسئولان انتطامی و امنیتی تعامل و همکاری لازم صورت گرفت که جای تقدیر دارد.

مدیر مجمتع فرهنگی هنری ستارگان اراک اظهار داشت: شمار برگزار کنندگان کنسرت افزایش یافته و آماده واگذاری سالن در راستای افزایش نشاط اجتماعی مردم هستیم، ظرفیت سالن ۸۰۰ نفر است و تمام زیرساخت ها و سیستم صوت و فضای نگارخانه نیز فراهم است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.