اجرای طرح سیمای مهر در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام نعمت‌الله سرلکیان در نشست کارگروه بانوان استان اظهار داشت: این طرح با هدف آشنایی زنان خانه‌دار با مسائل روز و در قالب برگزاری کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح در قالب کلاس‌های آموزشی با محوریت سبک زندگی اسلامی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: آشنایی زنان با مسائل روز و بالا رفتن سطح آگاهی آنان می‌تواند در برقراری ارتباط با فرزندان و تربیت صحیح آنها نقش موثری ایفا کند.

سرلکیان با بیان اینکه در مرحله نخست طرح سیمای مهر ۴۵۰ خانوار زیر پوشش این طرح قرار خواهند گرفت، گفت: این طرح در مرحله نخست در شهرهای اراک، ساوه، خمین و شازند اجرا می‌شود که طی آن شرکت کنندگان با توجه به سن و تحصیلات زیر پوشش آموزش‌های لازم قرار می‌گیرند.

وی افزود: دستگاه‌های اداری باید در اجرای این طرح نهایت همکاری را با تبلیغات اسلامی داشته و خانواده‌ها را به حضور در این دوره‌ها ترغیب کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماه مبارک رمضان بیان داشت: ماه رمضان بهار قرآن است و باید از این فرصت مناسب برای درک و فهم بیشتر قرآن بهره لازم را برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: ماه رمضان ماه نزول قرآن است و خواندن قرآن در این ماه پر خیر و برکت اجر و ثواب بسیار بالایی دارد.

سرلکیان همچنین بر لزوم دستگیری از نیازمندان و یتیمان در این ماه تاکید کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.