اعزام یک‌هزار و ۵۶۳ مبلغ دینی به نقاط مختلف استان مرکزی

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: یک‌هزار و ۵۶۳ مبلغ دینی خواهر و برادر برای فعالیت‌های مذهبی در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهری و روستایی این استان اعزام شدند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت الاسلام «امیر طاهری» روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک هزار و ۳۱۴ نفر از این مبلغان بومی استان بودند و ۲۴۹ نفر دیگر از قم به نقاط مختلف استان اعزام شدند.

وی ادامه داد: از مجموع این تعداد مبلغ ۴۱ نفر به صورت تخصصی در حوزه‌های جمعیت، جهاد تبیین، تفسیر قرآن کریم، پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی، روان شناسی و مهدویت فعالیت داشتند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: ۸۵۰ نفر از مبلغان بومی به نقاط مختلف شهری و روستایی اراک و مابقی به دیگر نقاط استان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه مبلغان فعال رسانه‌ای و فضای مجازی با بهره‌گیری از اساتید برجسته استانی و کشوری در نقاط مختلف استان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام طاهری از راه اندازی سامانه شمع در استان مرکزی خبر داد و گفت: اعضای هیات امنای هیات‌های مذهبی که قصد دعوت سخنران و مبلغ به مساجد و حسینه‌ها را دارند می‌توانند با ورود به این سامانه نسبت به این مهم اقدام کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.