توقیف تجهیزات پیمانکار طرح نهضت ملی مسکن در اراک

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ۱۰ دستگاه تریلی شامل مصالح و تجهیزات بارگیری شده شرکت کیسون، پیمانکار طرح نهضت ملی مسکن در اراک توقیف و کارگاه نیز مهر و موم شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حمید انعامی عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: مدیران شرکت کیسون، پس از خلع ید از طرح هشت هزار و ۱۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن اراک در تاریکی شب گذشته ،قصد انتقال مصالح و تجهیزات را از سایت داشتند که با هماهنگی فرماندهی انتظامی و استانداری مرکزی با حکم دادستانی از این اقدام ممانعت و محموله تخلیه شد.
وی تاکید کرد: مدافعان این پیمانکار تحمیلی باید احضار و باج‌هایی که از این شرکت پیمانکاری دریافت کردند پس دهند؛ همچنین تمام هزینه های انجام شده در راستای این طرح باید تعیین تکلیف شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: بر اساس اعمال ماده ۴۶، پیمانکار این شرکت یک هفته فرصت داشت که نسبت به ارائه توضیحات اقدام کند که در ۲ روز آتی جواب نهایی داده می شود که آیا مشمول این ماده هستند یا خیر،اما در هر صورت اجازه انتقال و خارج کردن تجهیزات کارگاه را نداشتند.

انعامی ضمن تاکید بر اینکه طرح نهضت ملی مسکن متعلق به مردم و با پول مردم ساخته می شود، گفت: طبق روال، برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن، از سوی ستاد اجرایی و بنیاد مسکن یک کارگزار تعیین و با اعلام یک فراخوان ، عملیات اجرایی ساخت به یک یا چند شرکت پیمانکاری واگذار می شود و در خصوص این طرح بزرگ مسکونی نیز باید از نخست این اقدام صورت می گرفت.
وی خاطرنشان کرد: مساحت زمین طرح هشت هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی اراک در قالب طرح نهضت ملی ۷۰ هکتار است که قریب به ۲۲ هکتار این زمین مسکونی است که در این قطعه زمین ۷۸ بلوک طراحی شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.