رئیس کل دادگستری استان: روحانیان در خط مقدم جبهه نرم دشمن قرار دارند

به گزارش مرکزی دیلی، حجت الاسلام ‘حکمت علی مظفری’ شامگاه دوشنبه در همایش ائمه جماعات، هیات امنا و فرماندهان پایگاه ه های بسیج مساجد شهر اراک در کانون امام خمینی(ره) این شهر افزود: روحانیان باید با بهره گیری از تعالیم دین مبین اسلام جامعه را به سمت وسوی معنویت هدایت کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون روشنگری و هدایت مردم به خصوص جوانان، وظیفه خطیری است که بر دوش روحانیان و طلاب به عنوان فرماندهان جنگ نرم قرار دارد بنابراین، این قشر از جامعه باید با صبر و بردباری در راستای هدایت جوانان این مرز و بوم به راه رستگاری گام بردارند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: روحانیان نقش مهمی در آموزش مسایل اجتماعی و فرهنگی جامعه به عهده دارند چرا که آموزش آن ها بر اساس موازین دین مبین اسلام است.

وی اضافه کرد: جوانان ایران اسلامی باید با تقویت اعتقادات دینی خود، با رهبری روحانیان هجمه های فرهنگی رسانه های غرب و شبکه های ماهواره ای و سایر مظاهر تهاجمات فرهنگی را خنثی کنند.

امام جمعه موقت اراک بیان کرد: روحانیان در جنگ تحمیلی نیز نقش بسیار مهمی در پیروزی رزمندگان اسلام ایفا کردند چرا که این قشر در دفاع مقدس هم به تبلیغ دین مبین اسلام می پرداختند و هم دوشادوش رزمندگان در مقابل رژیم بعثی صف آرایی می کردند.

وی اضافه کرد: کارنامه روحانیان در جنگ تحمیلی بسیار درخشان و آبرومند است و تعداد زیادی نیز از این قشر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: تبیین مشروعیت دفاع ملت در مقابل دشمن متجاوز با بیان احکام شرعی و مسایل دینی خاص جبهه ها، سخنرانی ها و تبلیغ موضوعات و معارف الهی، برگزاری نمازهای جماعت در جبهه ها، بصیرت بخشی به رزمندگان اسلام در دشمن شناسی، همکاری همه جانبه با فرماندهان و مسوولان جنگ و همراهی و ایجاد صمیمیت و صفا در بین رزمندگان از مهترین فعالیت های روحانیان و طلاب بسیجی در دوران دفاع مقدس است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.